پیست شمشک در اختیار فدراسیون قرار می گیرد/ تلاش ما بر این است که شرایطی را فراهم کنیم تا همه مردم از ورزش های اسکی و زمستانی لذت ببرند.

زمان: 18:13
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797980

می گویند اسکی یک ورزش لوکس است، ما موظفیم هزینه ها را کاهش دهیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: می گویند اسکی ورزش لوکسی است، ما وظیفه داریم هزینه ها را به سطح پایین تری کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه دومین هفته لیگ جهانی اسکی آلپاین در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی. اتفاق زیبایی بود که مسابقات با این برنامه ریزی خوب و سازماندهی عالی در این ارتفاع برگزار شد.

وی افزود: همچنین با رئیس فدراسیون نظریان صحبت کردیم تا انشاالله در سایر زمینه ها به ویژه در بحث استعدادیابی، تفریح ​​و عموم مردم اقدامات خوبی انجام شود. هفته آینده به پیست آبعلی می رویم و در جریان شرایط و مشکلات پیست قرار می گیریم تا با کمک رئیس فدراسیون و مرتضی ساوه شمشکی، رئیس هیئت اسکی استان تهران، آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: نظر من بیشتر این بود که در این گونه فضاها علاوه بر بحث سرگرمی، در بحث استعدادیابی و پهلوانی نیز بسیار فعال باشیم. ما می توانیم شخصیت هایی با امکانات رفاهی عالی داشته باشیم که البته دوستانم هم با من موافق بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: از هفته آینده جلساتی برای استعدادیابی برگزار خواهیم کرد. به دنبال سازنده برویم تا بتوانیم تجهیزاتی با قطعات مناسب در اختیار مردم قرار دهیم. دیدگاه هایی وجود دارد که می گویند اسکی یک ورزش لوکس است. ما وظیفه داریم هزینه ها را کاهش دهیم تا خانواده های علاقه مند بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

پریچهره ادامه داد: خوشبختانه تسکین پیست اسکی پیست شرایط بسیار خوبی را برای مردم فراهم کرد و از آنها تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید