برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی/آغاز اردوی تیم های خردسالان و نوجوانان از ابتدای پیست ک.ک.


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910927

جلسه کمیته فنی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز دوشنبه 2 آبان ماه در ساختمان فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه کمیته فنی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز دوشنبه 2 آبان ماه با حضور عباس نظریان رئیس جمهور، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون برگزار شد. بهرام ساوه شمشکی دبیر و فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون موسی ساوه شمشکی رئیس و اعضای کمیته فنی، صادق کلهر کارشناس آقایان، علیداد ساوه شمشکی مدیر فنی تیم های ملی اسکی آلپاین علیرضا احمدپور، علیرضا چمشکی. کمیته استعدادیابی و امید تیر سرمربی تیم اسکی آلپاین جوانان برگزار شد.

در این جلسه برنامه اردوی تیم های اسکی آلپاین نوجوانان و جوانان در فصل 1401، نحوه انتخاب تیم آلپاین نونهالان و نوجوانان، اردوی تیم ملی در رشته های مختلف اسکی آلپاین، اسنوبرد و اسکی صحرایی، برنامه ریزی و جزئیات اردوهای تیم ملی، برآورد هزینه اردو و جنبه های فنی تیم های ملی بررسی و ارزیابی شد.

در جلسه کمیته فنی مقرر شد اسامی نفرات برتر مسابقات انتخابی درون استانی (که سال گذشته توسط استان های کشور برگزار شد) با سرمربیگری تیم ملی اعلام شود. به کمیته فنی و کمیته استعدادیابی و فدراسیون اسکی و در نهایت افراد به اردوی اولیه دعوت شدند و مراحل گزینش باید در سه مرحله انجام شود. نکته ای که در تصمیم گیری باید مورد تاکید قرار گیرد این بود که در هر مرحله از انتخابی تیم ملی، تمامی افراد در تمامی استان ها شانس حضور در مسابقات را دارند.

شروع اردوی شبانه تیم های نوزادان و خردسالان که از ابتدای پیست اسکی توچال برگزار می شود و همچنین هماهنگی حضور نونهالان و نونهالان و پیگیری فدراسیون برای هماهنگی با آموزش و پرورش و آموزش حضور اعضای کمپ در بلبرینگ شبانه از جمله موارد دیگر است. بحث در این جلسه بود.

همچنین با پیشنهاد موسی ساوه شمشکی، رئیس کمیته فنی و نظر مساعد اعضای جلسه، اولویت و تمرکز فدراسیون، توجه به رده های سنی اصلی و استعدادیابی در اردوهای تیم ملی در تمامی رشته ها در رده سنی خردسالان و نوجوانان خواهد بود.

امسال برای اسکی بسیار رقابتی است. مسابقات جهانی اسکی آلپاین در فرانسه، مسابقات جهانی اسکی کراس کانتری در اسلوونی و مسابقات جهانی اسنوبرد در گرجستان برگزار می شود. همچنین در فصل آتی اسکی مسابقات قهرمانی آسیا نونهالان و نوجوانان برگزار می شود. میزبان این مسابقات هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید