جلسه فوق العاده فدراسیون بین المللی اسکی با حضور نمایندگان ایران برگزار شد / اصلاح اساسنامه FIS تصویب شد

زمان: 20:32
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774372

نشست فوق العاده فدراسیون بین المللی اسکی با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست فوق العاده فدراسیون بین المللی اسکی (FIS) با موضوع برخی تغییرات در اساسنامه و قوانین این فدراسیون امروز (6 اکتبر) به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه اساسنامه جدید فدراسیون بین المللی اسکی با 106 رأی موافق تصویب شد.

در اصلاح قانون اساسی جدید ، مهلت اخذ کرسی در شورای فدراسیون بین المللی و همچنین ریاست فدراسیون تعیین شده است. برابری جنسیتی در شورای فدراسیون بین المللی اسکی و انعطاف پذیری بیشتر برای ایجاد تغییرات از دیگر نکات مورد تایید در این نشست بود.

موضوع دیگری که در جلسه فدراسیون بین المللی اسکی به رای گذاشته شد تغییر نام فدراسیون بود که در نهایت دو نام “فدراسیون بین المللی اسکی” و “فدراسیون بین المللی اسکی و اسنوبرد” را پیشنهاد و رای داد ، که در پایان هیچ کدام یکی از این دو نام رأی نمی دهد.

یوهان الیاس ، رئیس فدراسیون بین المللی اسکی گفت: “هنگامی که من به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی اسکی انتخاب شدم ، قول تغییر را دادم و امروز مفتخرم که با تغییرات در قانون اساسی به نقطه عطفی رسیده ام.” ما در حال حاضر یک چشم انداز م toثر برای تغییر و دستیابی به اهداف خود داریم. این تغییرات پایه های حکمرانی خوب و شفاف را ایجاد می کند.

وی گفت: “ما می خواهیم درآمد خود را افزایش دهیم و در نتیجه بودجه بیشتری را به فدراسیون ها و انجمن های اسکی در سراسر جهان اختصاص دهیم.” البته برنامه هایی برای افزایش جوایز ورزشکاران در مسابقات مختلف داریم.

در نشست فوق العاده فدراسیون بین المللی اسکی نیز عباس نظریان رئیس ، بهرام ساوهشمشکی دبیر و فاطمه کیادربندری نایب رئیس فدراسیون اسکی زنان ایران حضور داشتند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید