امیدوار به آینده تیم امیدوار بودم


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808211

سرمربیان تیم های سپاهان و نفت ماسد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار هفته هفدهم که با برتری سپاهان به پایان رسید، صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از پیروزی 4 بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی روند خوبی برای ما بود. خیلی خوب شروع کردیم و مسلط بودیم. در همین نسبت حریف سعی کرد از ضدحملات و ضربات ایستگاهی استفاده کند. بعد از 10 نفر وضعیت آنها خیلی خوب نبود. سعی کردیم از فضای کناری و حتی مرکز زمین به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: برخی از آنها به دلیل فشار روی بچه ها محتاطانه بازی کردند اما توانستند موقعیت های گل خوبی ایجاد کنند. در نیمه دوم با توجه به حریف 10 نفره فشار زیادی روی حریف وارد شد. فضای بیشتری در اختیار ما گذاشتند که خیلی خوب از آن استفاده کردیم. گل های بیشتری زدیم و موقعیت های خوبی خلق کردیم. در آخر باید از بچه ها بابت بازی باکیفیت تشکر کنم، برد خوبی بود. بعد از آخرین باخت باید از نظر روحی خودمان را تقویت می کردیم. امیدواریم این پیروزی در آینده کمک بیشتری به ما کند.

سرمربی سپاهان درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: هنوز زود است که درباره آنها اظهار نظر کنیم اما رشید مظاهری نشان داده با اعتماد به نفس کار می کند و این به ما کمک زیادی می کند. میلاد جهانی نیز در شرایط بدنی خوبی قرار نداشت. فقط برای اینکه حالش خوب شود و بچه ها را بیشتر بشناسد و ارتباط بهتری برقرار کند، سعی کردیم دقایقی را به او اختصاص دهیم. نه فقط برای ارائه یک بازی خوب. این مهم است، اما برای اولین بار و چون آمادگی چندانی نداشت، می خواستیم حال او را خوب کنیم. مطمئناً در هفته های آینده می توان در مورد اینکه چقدر می توانند به تیم کمک کنند قضاوت کرد. امیدوارم آنها به پیشرفت تیم کمک کنند.

نویدکی با بیان اینکه 3 گل از جناح چپ زدند و حملات زیادی از جناح راست حریف داشتند، گفت: به دلیل اخراج تمرکزشان به هم خورد. آنها بخشی از حقوق خود را ضایع کردند و ما سعی کردیم از آن بیشتر استفاده کنیم. آنها کشورهای زیادی را به دلیل تعداد کمی از مردم از دست دادند. ما هم سعی کردیم از آن به خوبی استفاده کنیم. این کار را هم در سمت چپ و هم در سمت راست انجام دادیم وگرنه هم دانیال و هم فرشاد از فضاهای سمت راست خیلی خوب استفاده کردند. ما کیفیت خوبی را در کنار نشان دادیم.

سرمربی سپاهان خطاب به رضا میرزایی گفت: از آنجایی که او یک استارت است سعی می کنیم در زمانی که واقعا به ما نیاز دارد از او استفاده کنیم. رضا به خاطر سرعتش کیفیت خیلی خوبی داره. هر بار که می آمد با تمام وجود سعی می کرد به تیم کمک کند اما نشد، امیدوارم در هفته های آینده با همین حس به تیم کمک کنم. این در مورد تعمیر و نجات نیست. هرکس وارد زمین می شود باید با تمام توان تلاش کند. رضا واقعا همینطوره بقیه بچه ها هم باید همینطور باشند. هر بار که به زمین می آیند، می توانند هر کاری که می توانند برای تیم انجام دهند.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر استعفای خود پس از پایان نیم فصل گفت: نمی دانم این بحث از کجا شروع شد. نه نامه ای به باشگاه نوشتم و نه حرفی زدم. برای نیم فصل باید یکی دو جلسه با هیئت مدیره داشتیم و بحث هایمان را ادامه می دادیم. این اتفاق هم افتاد، اما خوب یا بد، همان روزی که این اتفاق افتاد، آزمایشم مثبت شد و خانه بودم. شاید 24 ساعت حتی به گوشیم نگاه نکردم. بعد به من گفتند که چنین اتفاقی افتاده است، با بچه های باشگاه صحبت کردیم. سپس در یک ویدیو با محمدرضا ساکت صحبت کردم و گفتم اینطور نیست.

نویدکی گفت: همیشه به باشگاه گفته ام که وقتی احساس می کنند شرایطم خوب نیست مشکلی ندارم. من مجبور نیستم استعفا بدهم. اگر اینطور باشد من خودم می توانم به راحتی بیان کنم. من اکانت یا مشکلی با کسی ندارم. در حالی که وقتی نمی توانم می توانم به تیم کمک کنم، بسیار ممنونم، اما اصلا اینطور نبود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هر فردی که مبتلا می شود باید در ابتدای فصل 10 درصد جریمه شود، گفت: در مورد آمیکرون کاری نمی توانیم بکنیم. چون نه، حاضرم 10 درصد از خودم را بدهم.


* فکری: شدم به آینده تیم امیدوار بودم

محمود فکری سرمربی نفت مسعود سلیمان در نشست خبری پس از شکست 4 بر 1 مقابل سپاهان گفت: از سپاهان خسته نباشید و تبریک می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم. با تمام وجود جنگیدند. آنها آنچه را که من می خواستم در زمین انجام دادند.

وی افزود: در بحث فنی شاید قدرت تیم ما به سپاهان نمی رسید و اگر 11 نفره بازی می کردیم تضمینی نبود که با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم. متأسفانه سیگنال تند داوران باعث شد تیم ما سرش را از دست بدهد. اگر این اشتباه تیم ما بود شاید اخراج بازیکنی را در چنین صحنه ای ندیده بودند. متاسفانه برخی از داوران تیم را تماشا می کنند. آنها می بینند که این تیم نفت مسجد سلیمان است و ممکن است علیه او سوت بزنند یا به راحتی بازیکنش را اخراج کنند. متأسفانه بعد از آن سیستم کاری ما مختل شد و نتوانستیم برنامه خود را به خوبی اجرا کنیم.

فکری گفت: در مجموع بازیکنان ما خوب دویدند و 10 نفره شدند و جنگیدند و سعی کردند فضاها را خوب ببندند. در نیمه اول فرصت جدیدی به حریف ندادند و ما در نیمه دوم اشتباهات پی در پی داشتیم. بازیکنان ما هنگام ارسال توپ فقط به توپ نگاه می کردند و متاسفانه نگاهی به حریف نداشتند.

وی افزود: توپ وارد دروازه نمی شود و فرد باید ضربه بزند. متاسفانه بچه های ما فقط توپ را تماشا می کردند. باید این مشکل را حل کنیم تا خدای نکرده در مسابقات پیش رو امتیازات مورد نظر را بگیریم و به جدول صعود کنیم. اما در کل از بچه ها به خاطر بازیگوشی و انگیزه شان تشکر می کنم. من به آینده امیدوار بودم. در بازی‌های آینده می‌توانیم امتیازهای بیشتر و بهتری برای حضور در جدول کسب کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که سپاهان در نیمه اول چندین حمله در سمت راست انجام داد و یک بار گل خورد و این حملات در نیمه دوم نیز تکرار شد، گفت: در آنالیز خود قدرت سپاهان را به بازیکنان گفتیم. حمله و ضربه زدن حتی بعد از اخراج بازیکنمان هم تغییراتی ایجاد کردیم. گاهی اوقات قدرت بالای بازیکنان حریف باعث اشتباه می شود. اینکه یک بازیکن را کنار بگذاریم و به او بگوییم کافی نیست. آنها باید این قدرت را داشته باشند.

وی افزود: گفتم توان فنی سپاهان از ما بالاتر است. آنها قدرت تیمی بهتری دارند. یک سری اشتباهات در گلزنی مرتکب شدیم. مدافعان ما فقط هنگام ارسال توپ را تماشا می کردند و علاقه ای به حریفی که توپ را در دروازه می گذارد نداشتند. این مشکلی است که ما روی آن کار می کنیم و باید حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید