به آینده والیبال بانوان ایران امیدوار بودم


ساعت: 22:43
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841609

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده از اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال جوانان زیر 18 سال و جوانان زیر 20 سال در تیم ملی والیبال بانوان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، انسیه خزعلی نایب رئیس در امور بانوان و خانواده ظهر امروز (چهارشنبه 4 خرداد) در اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران حضور یافت و به همراه بازیکنان و کادر فنی این تیم از این اردو بازدید کرد. تیم ملی جوانان بانوی ایرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست همچنین مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال حضور داشتند و از نزدیک با شرایط و امکانات والیبال ایران در بعد بین المللی آشنا شدند.

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان با اشاره به بهبود شرایط و پایه مادی این تیم طی یک سال گذشته گفت: تمرینات بیشتری را پشت سر گذاشتیم و برای یک دیدار تدارکاتی به ایتالیا رفتیم. در حال حاضر در اردوی چهارم هستیم و تا مسابقات والیبال قهرمانی دختران آسیا چند اردو دیگر در پیش داریم. موضوع امتحانات یکی از دغدغه های ماست که امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل برطرف شود.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان نیز از شرایط خوب اردوی فعلی ابراز رضایت کرد و گفت: حدود 8 ماه است که در اردو هستیم و این آخرین اردوی مربوط به اعزام تیم جوانان است. بعد از این اردو به مسابقات قهرمانی دختران آسیا اعزام می شویم.» تا خانواده های ما و مردم ایران بازی ها را تماشا کنند.

زهره حقی یکی از مربیان نیز با اشاره به مشکلات مربیان در زمینه امنیت شغلی گفت: از رسیدگی فدراسیون راضی هستیم و شرایط خوبی برای تیم فراهم شده است. متاسفانه بزرگترین مشکل عدم امنیت شغلی است. هیچ بیمه و ضمانت شغلی وجود ندارد. موضوع بیمه آموزش والیبال تعریف نشده و هنوز مطالبات ما در این زمینه برآورده نشده است.

در ادامه این صحبت ها، فریبا محمدیان ضمن جلب حمایت معاون بیمه مربیگری گفت: در بخش بانوان باشگاه مربی و بازیکن کافی برای عقد قرارداد مناسب وجود ندارد و زحمات آنها از سوی باشگاه جبران خواهد شد. و تیم ملی.» اگر این افراد در حین کار حقوق بگیرند و بیمه شوند و معاونان رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان لطف کنند و خدای ناکرده این موضوع را بررسی و حل کنند، بسیاری از این مشکلات حل می شود. مشکل با حمایت فدراسیون حل خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شنیدن این صحبت ها بر لزوم بررسی کارشناسی این موضوعات تاکید کرد و گفت: خوشحالم که بازیکنان از برنامه ها رضایت دارند و می گویند نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است. امیدوارم وضعیت والیبال بانوان را ببینم و امیدوارم وضعیت ورزش بانوان هر روز بهتر شود.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط، برای بازیکنان تیم ملی در مسابقات آتی آرزوی موفقیت کرد و پیشنهاد کرد والیبالیست های دختر نیز در فراخوان نهاد ریاست جمهوری برای ارسال ایده های ارائه شده در این بازدید شرکت کنند.

خزعلی ادامه داد: در این دعوتنامه دختران دوازده تا هجده ساله از سراسر کشور طرح ها و ایده های خود را در زمینه های آموزشی، علمی، صنایع فرهنگی، هنری، ادبی، محیط زیست، رسانه، اوقات فراغت و فعالیت های جهادی به دبیرخانه کشور ارسال می کنند. جشنواره “ایده های جدید و خلاقانه دعوت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید