مسیر پیشرفت در والیبال بانوان مشخص شد/ روزهای بزرگی در پیش روی والیبال بانوان ماست.


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841681

معاون توسعه ورزش بانوان و جوانان با بیان اینکه مسیر پیشرفت در والیبال مشخص شده است، گفت: والیبال مسیر پیشرفت مشخص تری نسبت به سایر رشته ها دارد و باید حمایت های لازم را از سوی رشته های تیمی و توپی به خصوص داشته باشیم. زنانه والیبال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مریم کاظمی پور با حضور در اردوی تدارکاتی تیم های ملی والیبال دختران و جوانان گفت: امروز به برکت برنامه های نظارتی رئیس جمهور و همراهی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده کشورمان تیم ملی والیبال بانوان داشت که می تواند جریان سازی و پشتوانه ویژه ای برای ورزش بانوان باشد تا خدای ناکرده بخشی از مسیر بانوان را به سمت موفقیت های ورزشی طی کند.

معاون توسعه ورزش بانوان افزود: با توجه به اینکه روزهای بزرگ والیبال در راه است و یکی از این اتفاقات مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی است، لازم دیدیم با حضور در اردوها در راستای حمایت معنوی خود گام برداریم. و نظر کادرفنی کادر فنی را در این زمینه بشنویم تا اگر در مورد مسائلی که پیرامون تیم ملی در وزارتخانه نیاز است حمایت ویژه ای داریم، برای رفع مشکلات با فدراسیون رفاقت کنیم.

وی در خصوص پیگیری های اخیر وزارت ورزش در حوزه بانوان گفت: موضوع حضور رشته های توپ در مسابقات کشورهای اسلامی یکی از موضوعاتی بود که سعی کردیم اجرا کنیم و خوشبختانه این فرصت برای آن فراهم شد. بسکتبال و والیبال.” در زمینه طبقه بندی حقوق حرفه ای ورزشکاران نیز قدم های بیشتری برداشته ایم تا دختران با پوشیدن تی شرت تیم ملی و با داشتن وقت آزاد بیشتر علیرغم مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به حقوق مادی و معنوی خود اطمینان بیشتری داشته باشند. ، تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت های ورزشی بیشتر انجام دهند.

کاظمی پور با تاکید بر اخبار موجود در حوزه والیبال گفت: قدمت و ماجرای موفقیت فدراسیون والیبال گواه خوبی بر عملکرد خوب روسای فدراسیون والیبال است. این مسیر در فدراسیون والیبال مشخص تر است و ریل ها بر اساس تجربیات به دست آمده در این سال ها شکل گرفته است، بنابراین ورود به بحث بانوان در این حوزه با چالش کمتری همراه است. استراتژی والیبال بانوان مشخص است و نتیجه آن قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: باید از تیم بانوان و رشته های توپ به ویژه والیبال حمایت لازم را داشته باشیم چرا که از رده سنی جوان به سمت حرفه ای می روند و امیدواریم اگر مسابقات قهرمانی آقایان بعد از سال ها اتفاق بیفتد بانوان سریعتر و سریعتر سال کمتر «به نتیجه برسیم و روزی را زندگی کنیم که دختران سهمیه المپیک و سکوهای جهانی را کسب کنند، اما با توجه به استعدادهای ناب این رشته، این موفقیت ها دور از دسترس نیست.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از شاخص های وزارت توسعه ورزش بانوان تغییر رفتار مدیران ارشد ورزشی است، گفت: باید مدیران را با شرایط برابر برای دختران آشنا کنیم. و پسران حل این مشکل قطعا در بسیاری از ورزش ها ثابت شده است. ایجاد انگیزه بیشتر و شناسایی استعدادها در تیم های اصلی می تواند باعث تغییر زودهنگام بازیکنان در تیم بزرگسالان و توسعه فدراسیون ها و ورزش در کشور شود. این موضوع را در جلسات تخصصی با فدراسیون ها مطرح می کنیم و در حوزه والیبال این توجه به حوزه تیم های انبوه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید