جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛ پیروزی جوانان ایران مقابل پاکستان؛ صعود با بازگشت امیدوار کننده


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888603

تیم والیبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف پاکستان رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در مرحله اول کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف تیم پاکستان رفت و با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

غلامرضا مومنی مقدم فارغ التحصیلان ست اول را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کردند.

در ابتدای این دیدار نوجوانان ایران که اولین بازی رسمی را برگزار کردند با اشتباهات فردی تا اولین توقف فنی با نتیجه 8 بر 6 از حریف با تجربه خود عقب افتادند. با بیشتر شدن فاصله امتیازات، مومنی مقدم شروع به تغییر تیم کرد و یونس جوان وارد بازی شد، اما پاکستانی ها با دفاع خوب و اسپک هایی که شماره 11 (مظهر) و شماره 24 (احمد) را به ثمر رساندند در نهایت این ست را با گل به دست آوردند. از 25. 21 با سود خود به پایان رسید.

در ست دوم بازی عالی جوانان ایران به خصوص روی خط سرویس باعث شد تا آنها 4 بر یک پیش بیفتند اما باز هم عدم تمرکز و عدم سرعت باعث شد پاکستانی ها با نتیجه 2 بر 13 به برتری برسند. -11. پس از گرفتن تایم اوت از مومنی مقدم و اخطار کادر فنی، بازی برگشت و تیم جوانان ایران با سرویس های پرشی گلزاده، پاس عرشیا بنژاد و دریافت های خوب جلوداریان، بازیکنان پاکستان را شکست داد تا ست 25 بر 16 به سود خود به پایان برسد.

در ست سوم بازی در امتیاز 6 مساوی شد اما بازی خوب و سرویس های عالی بازیکنان ایران از جمله یونس جوان باعث شد ایران با نتیجه 15 بر 10 از حریف خود پنج بر صفر پیش بیفتد. دقت انجام شد، همراه با سرویس های پشت سر هم منجر به امتیاز شد، ست سوم با نتیجه 25 بر 18 به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

در ست چهارم با توجه به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری جوانان ایران و دفاع توری و ریباند عالی تیم که باعث ناراحتی بازیکنان پاکستان شد و همچنین اسپک های بی عیب و نقص پاس های سریع قلی زاده و بهنجاد و نمایش عالی از دیگر بازیکنان حاضر، او به دنبال برتری کامل ایران بود و تیم والیبال ایران در ست چهارم و پایانی با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد.

تیم والیبال نوجوانان با این برد سرگروه گروه را به خود اختصاص داد ب وی در این مسابقات به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید