تیم جوانان در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812133

از 15 فروردین ماه آماده سازی تیم والیبال جوانان با 60 بازیکن آغاز می شود

رئیس فدراسیون والیبال امیر مهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم والیبال جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی طی حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم والیبال جوانان (زیر 21 سال) ایران منصوب کرد.

وی از سال 1389 هدایت و سرپرستی تیم والیبال لیگ برتر پیکان تهران را برعهده داشت و در همکاری 12 ساله خود موفق به کسب چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و یک عنوان سومی باشگاهی جهان با پیکان شد.
وی از سال 1393 هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده داشت و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد و در این سال ها به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و امید ایران در چندین مسابقه مختلف شرکت کرد.

متن تصمیم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرمهدی نفر به شرح زیر است:
جناب آقای امیر مهدی نفر
سلام
با احترام؛ با توجه به نتایج خوب و مهارت های ارزنده جنابعالی در مدیریت تیم های ملی و باشگاهی در سطوح مختلف بین المللی، اینک به سمت سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در جهت تحقق آرمان های والیبال کشور موفق و پیروز باشید.
محمدرضا داورزنی – رئیس فدراسیون والیبال




* نفر: تیم جوانان در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد
امیرمهدی نفر درباره برنامه های تدارکاتی تیم جوانان گفت: اردوی انتخابی تیم ملی جوانان از دوشنبه 15 فروردین ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه 60 بازیکن به اردوی انتخابی دعوت می شوند، گفت: اردوی انتخابی در سه مرحله سه روزه برگزار می شود و در هر مرحله 20 بازیکن زیر نظر کادر فنی به سرپرستی غلامرضا مومنی مقدم تمرینات خود را انجام می دهند. .

سرپرست تیم والیبال جوانان گفت: بلافاصله پس از برگزاری اردوی انتخابی، اولین اردوی آماده سازی این تیم با دعوت از حدود 30 نفر آغاز می شود و این اردوها تا زمان اعزام به جام ملت های آسیا ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم جوانان به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت می کند، گفت: این مسابقات می تواند اتفاق خوبی برای کسب تجربه برای بازیکنان باشد.

نفر با بیان اینکه بحرین میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2022 است، گفت: اولین هدف ایران در این رقابت ها کسب سهمیه جام جهانی 2023 است.

وی ادامه داد: با توجه به رنکینگ جهانی تیم والیبال جوانان ایران، در مسابقات قهرمانی آسیا باید برای کسب سهمیه جهانی به دیدار فینال برسیم.

سرپرست تیم والیبال جوانان درباره سایر اعضای کادر فنی این تیم گفت: گلمرضا مومنی مقدم سرمربی تیم جوانان پیشنهاد خود را به رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرده و منتظر تصمیم داور هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید