پیروزی پسران هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل پاکستان/اولین برد ایران در بحرین


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884773

تیم هندبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل پاکستان به اولین پیروزی خود در هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بحرین دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در ادامه مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بحرین، تیم جوانان ایران موفق شد پاکستان را با نتیجه 37 بر 19 شکست دهد.

پسران ایران از ابتدای این بازی نبض بازی را در دست گرفتند و نیمه اول با نتیجه 19 بر 9 به پایان رسید. در نیمه دوم ایران تیم بهتری بود و توانست بازی را با نتیجه 37 بر 19 به پایان برساند.

تیم هندبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف کره جنوبی می رود تا مقام های پنجم و ششم را مشخص کند.

احسان بذرافکن، سعید علی اکبری، طاها شکوهی پور، علی مقدم، محمد سنجری پور، رضا بیات، شایان فرشته نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حافظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیررضا شجاعی، سهیل صفری، محمدرضا مریضی، مهدی رضایی رضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا تیم هندبال جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

ابوالقاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولنکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (دستیار ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم هندبال جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید