شکست پسران هندبال قهرمانی جوانان آسیا از کره/شکست شاگردان نیکولنکو مقابل مدافع عنوان قهرمانی


ساعت: 23:57
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884054

شاگردان سرگئی نیکولنکو در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند و پرافتخار کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه 32 بر 27 به پیروزی رسید.

کره ای ها از ابتدای این دیدار فشار زیادی روی دروازه ایران وارد کردند که نیمه اول با نتیجه 16 بر 10 به سود کره جنوبی به پایان رسید.

در ادامه بازی با وجود حملات تیم ملی ایران روی دروازه کره جنوبی، درخشش مدافع کره ای بارها مانع از گلزنی ایران شد.

تیم ملی ایران در پایان این دیدار نمایشی چشمگیر از خود به نمایش گذاشت و برای لحظاتی اختلاف گل را کاهش داد اما در نهایت نتیجه این دیدار 32 بر 27 به سود کره جنوبی، قهرمان دوره قبل قهرمانی جوانان آسیا شد. .

تیم ملی ایران با این شکست شانس حضور در دیدار نیمه نهایی را از دست داد و باید برای صعود از رتبه پنجم به هشتم تلاش کند.

تیم ملی ایران چهارشنبه 8 تیرماه در دیدار پایانی مرحله گروهی از ساعت 19:30 به مصاف کویت می رود.

احسان بذرافکن، سعید علی اکبری، طاها شکوهی پور، علی مقدم، محمد سنجری پور، رضا بیات، شایان فرشت نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حافظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیررضا شجاعی، سهیل صفری، محمدرضا مرضی، محمدرضا مرضی رضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا تیم ملی هندبال جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

ابوالکاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولنکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (دستیار ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید