شکست پسران ایران در هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا مقابل پرافتخارترین تیم قاره


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891254

شاگردان مجید رحیمی زاده در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال نوجوانان ایران با وجود ارائه نمایشی زیبا با نتیجه 29 بر 24 مغلوب کره جنوبی پرافتخارترین تیم این رقابت ها شد.

نوجوانان ایران نیمه اول این دیدار را خوب آغاز کردند و با نمایش یک بازی خوب حتی در مقاطعی از حریف پیش افتادند. نیمه اول این دیدار مساوی بود و در ثانیه پایانی این نیمه کره جنوبی با یک گل پیش افتاد تا نتیجه 30 دقیقه ابتدایی این دیدار 12 بر 11 به سود کره جنوبی شود.

در نیمه دوم، کره جنوبی با فشار بیشتر در 15 دقیقه پایانی تفاضل گل را افزایش داد تا بازی با نتیجه 29 بر 24 به سود کره جنوبی پرافتخارترین تیم قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان برسد.

هندبالیست های ایران فردا (یکشنبه) در دومین دیدار خود از ساعت 14:30 به وقت ایران به مصاف هند می روند.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی درینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی حاجسلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل رهشناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرستنژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورکاسمی، ابی‌آمیر، امیرمحمد پورکاسمی، علی امیری. ماهان دولت ها، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی ترکیب 18 نفره ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند.

همچنین مهدی آهوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی زاده (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، رضا سرسنقی (ماسور) و محمد سیاوشی (مربی دروزهبان) به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان در هندبال. ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد.

بر اساس گروه بندی تیم های ملی ایران، بحرین، کره جنوبی، هند و ازبکستان در گروه آ و تیم های ژاپن، عربستان، قطر، امارات، عراق، کویت در گروه قرار دارند ب مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد.

در ادامه تیم اول گروه آ با تیم دوم گروه بتیم اول گروه ب با تیم دوم گروه آ در مرحله نیمه نهایی برای تعیین تکلیف دیدار نهایی و رده بندی به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین تیم سوم گروه آ با تیم چهارم ب و تیم سوم از گروه ب با تیم چهارم آ برای تعیین مکان های پنجم تا هشتم و تیم پنجم از گروه آ با تیم پنجم گروه ب آنها برای تعیین رتبه های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات هندبال قهرمانی پسران آسیا از 29 مرداد تا 9 شهریور به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید