دولت جدید مردم را به آینده و حل مشکلات امیدوار کرد/ عزم جدی دولت برای حل مشکلات کشور

ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784671

حجت الاسلام احمدپور گفت: اگرچه دولت فعلی بیش از سه ماه است که روی کار نیامده است، اما واقعیت این است که در مدت کوتاهی کار ارزشمند امید ارزشمندی را در دل مردم ایجاد کرده و مردم به آینده و حل مشکلات خود امیدوار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار داشت: در دل مردم ارزش ایجاد شد و مردم امیدوار به آینده و حل مشکلات خود شدند.

وی افزود: در مرحله اول این امر بر این اساس است که شخص رئیس جمهور و کابینه اش جدیت زیادی برای حل مشکلات دارند و به خوبی معمولاً زمانی که دولت روی کار می آید و تصمیم قاطعی برای حل مشکلات دارد که مشکلات مردم را حل کند. . حل این مشکلات جدی و داشتن جدیت زیاد خود به خود زمینه تلاش و کوشش را ایجاد می کند تا بتوانید با آرامش مشکلات را حل کنید.

سخنگوی خواف و رشتخوار درباره سفرهای استانی رئیس جمهور نیز گفت: این سفرها بسیار مهم و تاثیرگذار است، هم نشانه جدیت در حل مشکلات است و هم اراده ای وجود دارد که دولت می خواهد مشکلات را حل کند. از زبان مردم آگاه باشید و از مشکلات مردم مطلع شوید.

وی در پایان با تاکید بر پیگیری سفرهای کشوری در ایام تعطیلات گفت: اینکه سفرهای روستایی رئیس جمهور در تعطیلات انجام می شود کار بسیار بسیار ارزشمندی است زیرا هیچ روز کاری و روزهای کاری نیست که زمان بر باشد مردم و فرصت ارزشمند مردم از دست می رود، اما در تعطیلات است که این یک خدمت اساسی به جامعه است.

حجت الاسلام احمدپور فعالیت های استانی خود را در ساعات اولیه روز امیدواری برای رفع مشکلات را در دل مردم ایجاد کرد و گفت: سفر استانی علاوه بر ایجاد امید در دل مردم باعث تقویت ارتباط مردم با دولت و امر می شود، از مشکلات مردم آگاه باشید. و راه حل های مناسب را با مردم در میان بگذارید.

عضوکمیسیون آموزش و پژوهش مجلس در ادامه با بیان اینکه چقدر مردم از نظر نهادهای جهانی به دولت امیدوار هستند، تصریح کرد: ایران در رأس دولت آیت الله ها قرار دارد.

نماینده خواف و رشتخوار در پایان در رابطه با آغاز روند آزادسازی پول های بلوکه شده ایران گفت: این آزادسازی بخشی از منابع پولی ما در سایر کشورها نشان دهنده تلاش دولت است و نشان دهنده این است که دولت دارای قدرت بزرگی است. عظمت برای این راه حل مشکل نیز جزء کلیدی آزادسازی پول های بلوکه شده ایران است، به طوری که ثروت واقعی مردم از کشورهای خارجی وارد کشور شده و در زمینه ها و عرصه های مختلف اتفاق می افتد و رشد و پیشرفت تولید را برای مردم به همراه دارد. خدای ناکرده مردم.. به هر حال این تلاش دولت جدید آینده روشنی برای مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید