ما اولین تیم کشتی جهان هستیم ، اما در کشتی آزاد سوم / نگران بودم که کشتی به دوران باشکوه دهه 70 بازگردد.

زمان: 21:20
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1775019

بررسی وضعیت باشگاه ها و بازگشایی آنها ؛

رئیس فدراسیون کشتی گفت: باید اذعان داشت که در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم ، اما در اینجا مشخص شد که در فرانسه ما نفر اول جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی پس از مسابقات قهرمانی کشتی جهان گفت: من نیز به این نتایج به همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان تبریک می گویم. همه این نتایج به لطف خدا بود. در دو سال گذشته من نگران کشتی بودم که به دهه 1970 برمی گردد و به لطف خدا و محبت مردم این اتفاق افتاده است.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مردم عزیز ایران ، این 10 روز برای جامعه کشتی خوب بوده است ، امیدوارم روند رو به رشد کشتی همچنان ادامه داشته باشد. همچنین از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر حمایتشان تشکر می کنم.

منشی ادامه داد: ما تازه شروع کار هستیم و کار به تازگی آغاز شده است. البته در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم ، اما در اینجا مشخص شد که ما در کشتی آزاد اول جهان هستیم. ما در اولین مسابقه کشتی پیروز نشدیم ، اما در کشتی ، اگر یکی از بچه ها پنجم بود ، ما قهرمان می شدیم. البته نتایج بدست آمده از تلاش زیاد هم تیمی و هم بچه ها بود. من در کشتی خیلی خوب نیستم ، اما فکر می کنم ما در جهان اولین هستیم ، البته هدف ما از همان ابتدا المپیک 2024 است. پس از بازگشت به ایران لیگ کشتی را آغاز می کنیم و انتخاب تیم ملی از دی ماه آغاز می شود.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: تمرینات کشتی امدادی است ، باید از مربیان قبلی تیم ملی تشکر کنم. من از آقای گلرضا محمدی به خاطر زحماتش تشکر می کنم ، اما او از زمان روی کار آمدن پیمان روشهای خاص خود را داشته است. این ثابت شده است. با این حال ، ما نباید با این مدال ها فریب خورده باشیم. دیدگاه من بر بازی های المپیک متمرکز است.

دبیر در پایان گفت: از مسئولان ورزش ، استان و وزارت بهداشت می خواهم اگر 65 درصد افراد واکسینه شده اند به باشگاه ها اجازه فعالیت بدهند. امیدوارم مسئولان به باشگاه ها توجه کنند ، زیرا بسیاری از باشگاه ها در این شرایط تعطیل هستند. باشگاه ها برای جذب مبارزان باید باز شوند. شما باید به وضعیت باشگاه ها رسیدگی کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید