باید از تیم ملی فوتبال حمایت کرد و امیدوار بود / آینده هندبال خواهد بود


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817878

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال ما در مسیر توسعه قرار دارد و به زودی در آسیا و جهان خواهد درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا صالحی امیری در حاشیه مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا درباره معرفی هندبال ایران در سال 1400 گفت: در تعطیلات نوروزی تیم آقای پاکدل و همکاران زحمت کشیدند. امشب دختران نوجوان بعد از قهرمانی در آسیا وارد کشور می شوند، در مجموع هندبال ما مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است و هندبال ایران در آسیا و جهان می درخشد و آینده همین هندبال خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از اعزام های هندبال در سال 1401 گفت: هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک با تمام وجود در کنار هندبال هستند. پاکدل علاوه بر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ظرفیت های ملی نیز استفاده می کند و سال 1401 سال درخشش هندبال خواهد بود. من شخصاً به آینده این حوزه در کشور امیدوارم. مطمئن باشید آینده خوب را نسل جوان هندبال و آقای پاکدل رقم خواهند زد.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره حمایت های تیم فوتبال امید یادآور شد: تیم فوتبال امید یکی از امیدهای ما برای درخشش در بازی های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس است. باید از مهدوی کیا و کادر فنی تیم امید حمایت کنیم. باید از تیم ملی بزرگسالان و تیم امید حمایت کنیم زیرا هر دو می توانند بدرخشند و امید و نشاط را برای ملت به ارمغان بیاورند.

صالحی امیری در خصوص تغییرات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مجیدی از دوستان ماست و تیم ملی فوتبال مورد حمایت همه است. ما باید از میدان دوری کنیم و به متن توجه کنیم و متن به معنای تیم ملی فوتبال و تیم امید است که باعث لبخند ملت می شود.»

وی در خصوص زمان تعیین بودجه فدراسیون ها در سال 1401 یادآور شد: در اولین جلسه شورای اجرایی در سال جدید کارهای مربوط به تصویب بودجه فدراسیون ها در سال جدید را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید