هندبال ایران در حضور پاکدل پیشرفت می کند/ همه باید از فدراسیون هندبال ایران حمایت کنیم


زمان: 01:05
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818109

نشست روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر؛

رؤسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر برای بررسی آخرین شرایط همکاری بین دو فدراسیون و زمینه های گسترش همکاری ها دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران از حضور رئیس فدراسیون هندبال قطر در ایران ابراز خرسندی کرد. یک بازیکن هندبال ساحلی شوید. تمام تلاش ما این بود که بهترین شرایط را برای استقبال از تیم های خارجی فراهم کنیم و در این بین بهترین شرایط و امکانات را برای تیم ملی قطر فراهم کردیم.

وی خطاب به رئیس فدراسیون هندبال قطر گفت: امروز هندبال قطر آبروی هندبال آسیایی در جهان است و حاصل تلاش شما و دست اندرکاران فدراسیون هندبال قطر است. ما علاقه مند به گسترش روابط و زمینه های همکاری بین دو فدراسیون ایران و قطر هستیم.

پاکدل همچنین روابط ایران و قطر را بسیار عمیق و دوستانه توصیف کرد و گفت: ایران و قطر همواره در زمینه های مختلف روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند و این روابط در ورزش بسیار گسترده بوده و هست. آماده برگزاری بازی های دوستانه و اردوهای مشترک با تیم های ملی قطر هستیم و به خصوص در بخش هندبال بانوان آمادگی داریم تا تجربیات خود را به قطر انتقال دهیم.

احمد الشعبی رئیس فدراسیون هندبال قطر نیز با ابراز خرسندی از سفر به ایران، خاطرنشان کرد: فدراسیون هندبال ایران یکی از فعال ترین فدراسیون های هندبال در آسیا است و رئیس این فدراسیون توانسته روند رو به رشدی ایجاد کند. در این ورزش در ایران. ایران و قطر در همه بخش ها روابط بسیار خوبی دارند و در زمینه ورزش به ویژه هندبال این روابط بسیار گسترده است و ما نیز آمادگی داریم تجربیات و امکانات خود را در اختیار هندبال ایران قرار دهیم.

وی ادامه داد: ایران خیلی خوب فعالیت های هندبال خود را دنبال می کند و هر زمان که تورنمنت خوبی در قطر داشته باشیم حتما نگاهی به تیم ملی هندبال ایران خواهیم داشت و از ایران دعوت می کنیم. از اینکه هر دو تیم ملی ایران و قطر در جام جهانی حضور دارند بسیار خوشحالم و امیدوارم هر دو تیم بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند و نمایندگان شایسته آسیا باشند.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با بیان اینکه همیشه خاطرات بسیار خوبی از ایران دارم، گفت: این اتفاق در سال 2002 در ایران افتاد که هندبال قطر برای اولین بار به جام جهانی رفت و به همین دلیل همیشه خوب هستم. خاطرات از ایران.” البته نباید محبت و مهمان نوازی مردم خوب ایران را فراموش کرد. همه ما از یک خانواده هستیم و با هم به پیشرفت هندبال کمک خواهیم کرد.

وی افزود: آماده برگزاری اردوهای مشترک و بازی های دوستانه بیشتر با تیم های ملی ایران هستیم و در صورت برگزاری تورنمنت در قطر اولویت ما حضور تیم های ملی ایران است.

رئیس فدراسیون هندبال قطر با ابراز خرسندی از جهانی شدن تیم های ملی جوانان ایران افزود: حضور تیم های ملی نوجوانان ایران در جام های جهانی بسیار افتخارآفرین است و امیدوارم هر دو تیم در جام جهانی موفق باشند. “
احمد الشعبی همچنین از زحمات علیرضا پاکدل در ریاست فدراسیون هندبال قدردانی کرد و گفت: همه باید از فدراسیون هندبال ایران و به ویژه رئیس این فدراسیون حمایت کنند. علیرضا پاکدل کمک زیادی به هندبال ایران کرده و بدون آن هندبال ایران سقوط می کند. اینکه سال‌ها دیگر اجازه حضور هندبال ایران در مسابقات جهانی را پیدا می‌کند، نشان از مدیریت خوب فدراسیون دارد.

وی افزود: از آنجایی که در سال های اخیر رشته های توپی متعددی در ایران شکل گرفته و در مسیر پیشرفت هستند، هندبال ایران نیز با حضور علیرضا پاکدل در حال پیشرفت است و باید قدردان حضور او در ریاست و حمایت های فدراسیون ایران باشیم. “
در پایان این دیدار به رئیس فدراسیون هندبال قطر تندیس یادبود قهرمانی هندبال ساحلی آسیا به همراه هدایایی از سوی رئیس فدراسیون هندبال ایران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید