برای انتخاب سرمربی تیم امید به فدراسیون فوتبال کمک می کنیم/ همه فدراسیون های شرکت کننده در بازی های آسیایی و المپیک باید با حضور رئیس جمهور کار کنند.


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921579

آنها مدعی بودند که در دوره قبل یک اسکواش دولتی وجود داشته است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برای انتخاب سرمربی تیم امید به فدراسیون فوتبال کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز انتخابات فدراسیون اسکواش برگزار شد و امیر عزیزی پور به عنوان سرپرست 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان این مجمع درباره انتخابات گفت: خوشحالیم که بالاخره تکلیف فدراسیون اسکواش مشخص شد، به نظر می رسد انتخابات خیلی خوب پیش رفت، هم در شرایط تایید و تمام مایل ها که از وزارت ورزش بود، انتخابات کاملا مسالمت آمیز بود. با تشکر از همکارانم. برخی استدلال کرده اند که در دوره قبل یک کدوی دولتی وجود داشته است. فکر می‌کنم وزارت ورزش با دقت زیادی به کسانی که شرایط رقابت در این عرصه را داشتند، غرامت بدهد. مسابقه خوبی انجام دادند و به میل مجمع بهترین انتخاب انجام شد.

وی افزود: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های لازم را از فدراسیون اسکواش انجام خواهند داد. تمام تلاش کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این بود که دوباره نظارت نشود. باید برای المپیک پاریس و بازی های آسیایی هانگژو آماده شویم.

مناف ادامه داد: فدراسیون ها برای برنامه ریزی دقیق باید در جایگاه رئیس باشند و زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی بسیار کوتاه است. همین طور با شرایط المپیک نمی توانیم انتخاب خوبی در رشته ورزشکاران داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اصرار داریم تمام فدراسیون های شرکت کننده در بازی های آسیایی و المپیک با حضور رئیس جمهور کار کنند. در این راستا جلسه ای با وزیر داشتیم تا انتخابات فدراسیون های ورزشی در جای خود و در تاریخ خود مانند همه کشورها برگزار شود و بر اساس همین انصاف امیدواریم تکلیف سایر فدراسیون ها مشخص شود.

مناف هاشمی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیم فوتبال امید گفت: توافق اولیه برای تیم فوتبال امید با فدراسیون فوتبال انجام شده و منتظر انتشارات بعدی در جلسه بعدی هیات اجرایی هستیم تا تصمیم و تیم مدیریتی و فنی اعلام می شود. پس از دریافت حکم حبیب کاشانی با حضور سایر افراد فنی به کار خود ادامه می دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره انتخاب سرمربی تیم امید گفت: فدراسیون فوتبال باید در مورد سرمربیان ایرانی و خارجی تیم فوتبال امید نظر بدهد چرا که ما هم مانند سایر فدراسیون ها 40 نفر هستیم. فدراسیون‌ها در حال بررسی وضعیت هستند که یکی از آنها فوتبال است.» درست است که فوتبال مهم‌تر است، اما رئیس فدراسیون باید تصمیم بگیرد و تعیین سرمربی با توافق سرپرست جدید انجام شود. .

وی افزود: کمیته ملی المپیک قطعا برای سرمربیگری تیم امید به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد. فدراسیون فوتبال و ما باید منابع را پیش بینی کنیم و حمایت های مالی باید بر این اساس انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید