5 میلیارد دلار طلای المپیک و بازی های آسیایی/ کوهنوردان باید فدراسیون کوهنوردی را اداره کنند

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797251

نسل جوان امروز نیاز به ورزش های هیجان انگیز دارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: به نظرم مدال طلای بازی های المپیک و آسیایی آنقدر ارزشمند است که می توانیم با 4.5 میلیارد سالن آن را به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی پس از پیروزی در انتخابات این فدراسیون گفت: از اعتماد اعضای مجمع تشکر می کنم. فدراسیون ما پتانسیل بالایی دارد. به خصوص بعد از صعود به المپیک و یخ نوردی در آستانه اعزام به بازی های آسیایی است. بازی های آسیایی هانگزو در راه است و رویکرد فدراسیون باید به گونه ای باشد که کوهنوردی خودنمایی کند.

او گفت: «نسل جوان امروزی به دنبال ورزش های هیجان انگیز است و شما دیده اید که صخره نوردی در توکیو بسیار محبوب است. باید تلاش کنیم که جامعه کوهنوردی علاوه بر رسیدن به آرزوهای خود که صعودهای قدرتمند است، در عرصه آموزشی نیز عملکرد خوبی داشته باشد و در کنار فدراسیون باشد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی درباره درخواست رضا علیپور قهرمان کوهنوردی جهان که پیش از این اعلام کرده بود سالن نداریم، تصریح کرد: پرداخت هزینه ساخت سالن بر عهده هیئت های استانی، شرکت توسعه و تجهیز و وزارتخانه است. ورزش.” رضا حق داشت و سالن چهار سال پیش تکمیل شد. به نظرم مدال طلای المپیک و بازی های آسیایی آنقدر ارزشمند است که می توانیم رضا را با سالن 4.5 میلیاردی تمام کنیم. از شرکت توسعه می خواهم از ما حمایت کند، ما پتانسیل بالایی برای صخره نوردی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از برنامه های سایر کاندیداها استفاده می کنید، گفت: قطعا برخی از برنامه ها مشترک و بر اساس عملکرد هشت ساله فدراسیون است. هر چه جامع و کامل است، فدراسیون باید انجام دهد.

زارعی در خصوص کوهنوردی در انتخابات برای کوهنوردی تاکید کرد: ورزش کوهستانی نیازمند منابع مالی است و اتفاقات زیادی در کوهنوردی رخ می دهد. مهمترین فعالیت فدراسیون علاوه بر دریافت بودجه، آموزش برای کاهش حوادث ورزشی است. این فدراسیون های تخصصی باید با اعضای این رشته اداره شوند. تاریخ نشان داده است که این فدراسیون باید توسط کوهنوردان و ورزش های سنگ نوردی اداره شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته توسعه ورزش قهرمانی مهمترین راهبرد وزارتخانه برای فدراسیون بوده است، اما کار تشکیلاتی باشگاه ها اتفاق خوبی است که در سال های اخیر اتفاق افتاده و باید ادامه پیدا کند. از جمله اهدافی است که باید دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید