در روزهای آینده سرمربی سرشناس تیم ملی هندبال را معرفی خواهیم کرد سال آینده ترافیک زیادی خواهیم داشت.


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815784

امروز جایگاه هندبال در بین رشته ها نسبت به قبل متفاوت است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: فکر می کنم در روزهای آینده قراردادی منعقد شود و سرمربی تیم ملی را که یکی از سرشناس ترین مربیان جهان هندبال است، رسما معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال درباره شرایط کنونی گفت: روزی که وارد هندبال شدیم; بعد از کارشناسی تیم ملی، نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم و به سمت یک برنامه راهبردی رفتیم. این برنامه ریزی حتی زودتر انجام شد. علیرغم اینکه 19 ماه از حضور ما در این فدراسیون می گذرد و این حضور مصادف با شرایط سخت تاج در کشور بود، اما با همه این مشکلات هیچ وقفه ای در سفر ایجاد نشد.

وی با اشاره به قهرمانی هندبال گفت: پس از 8 سال حضور در بانوان و آقایان برای اولین بار در تاریخ رشته های توپی کشور موفق شدیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم. روز گذشته یک اتفاق بزرگ هندبال رخ داد که در آن سهمیه مسابقات توسط شیرهای کشورمان به دست آمد. در این مسیر آینده روشنی را برای این منطقه متصور خواهیم شد. امروزه جایگاه هندبال در بین رشته ها نسبت به قبل متفاوت است.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان مردان گفت: در این مورد اختلاف نظرهایی داشتیم که برطرف شد. فکر می کنم در روزهای آینده قرارداد بسته شود و سرمربی تیم ملی را که یکی از سرشناس ترین مربیان دنیای هندبال است، رسما معرفی کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این مرد یکی از مربیان و بازیکنان معروف این رشته است. او در دوران مربیگری خود یکی از مربیان بزرگ بود و جوایز بسیاری را کسب کرد. قرارداد بلندمدتی با او خواهیم داشت. امیدوارم به هندبال کشور کمک کند چون سال آینده ترافیک زیادی برای این رشته وجود دارد.

وی در پایان گفت: امروز برنامه مسابقات را اعلام می کنیم. این مسابقات قرار بود در جزیره کیش برگزار شود. سه روز پیش که بازی می کردیم باید در زمین والیبال ساحلی بازی می کردیم اما هنوز شن زنی انجام نشده بود و بالاخره زمین ما آماده شد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید