از ابتدا بی اعتمادی و مشکلات زیادی برای اسکوچیچ وجود داشت/ ایرانی ها می خواهند یکی از خودشان را به عنوان سرمربی تیم ملی بسازند!


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882812

دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از شرایط موجود برای ادامه فعالیت دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط تیم ملی ایران که منجر به محرومیت دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات سفید ایران از هدایت این تیم به جام جهانی 2022 شد. قطر، بحث های زیادی شد.

نظر کارشناسی و رایزنی اعضای کمیسیون فنی روز گذشته به دست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسید تا این افراد با اسکوچیچ جلسه ای برگزار کنند و به او فرصت دفاع بدهند. آن جلسه هیچ نتیجه مشخصی نداشت و تصمیم نهایی به تعویق افتاد، اما اسکوچیچ شب گذشته به کرواسی بازگشت.

در حالی که دراگان به کشورش بازگشته و قرار است در 9 تیرماه به تهران بازگردد، صحبت های جنجالی از ادامه حضور او روی نیمکت تیم ملی و یا حتی اخراج قریب الوقوع او حکایت دارد، اما اسکوچیچ دستیار هموطنش چندان مثبتی درباره بازگشت او به تهران ندارد. و ادامه کارش

ملادن زاگانیر، مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال ایران در این باره گفت: نباید از این اتفاقات تعجب کرد. چون قبل از آن صحبت هایی شده بود که تغییر می دهیم. این اتفاق نیفتاد و حالا تا جایی که من رسانه‌های ایرانی را دنبال می‌کنم، ممکن است همینطور باشد. حجم نقد و بحران در حال شکل گیری است.

دستیار کروات اسکوچیچ گفت: به نظر می رسد ایرانی ها می خواهند یکی از آنها را به عنوان سرمربی تیم ملی در جام جهانی منصوب کنند. از ابتدا مشکلات زیادی برای ما وجود داشت و بی اعتمادی زیادی وجود داشت. اسکوچیچ فقط می توانست روی نتایج خود تمرکز کند. او توانست جریان را به نفع ایران برگرداند.

با این تفاسیر و اولین اظهارنظر رسمی یکی از اعضای تیم پارسی، به نظر می رسد که جدایی اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال ایران بسیار نزدیک است و دوران حضور بیش از 2 ساله آقای کروات در تیم ملی احتمالا به نتیجه ای نزدیک می شود. در روزهای آینده به پایان برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید