ایرانی ها ترجیح می دهند یکی از آنها سرمربی تیم ملی باشد/ جایگزینی اسکوچیچ نتیجه ایران را تهدید می کند


ساعت: 08:25
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885022

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کرواسی کشورمان گفت: ایرانی ها با سیرکی که اطراف دراگان اسکوچیچ ساخته اند، به خود لطفی نکرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میروسلاو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کرواسی کشورمان طی گفت وگویی درباره ابقای دراگان اسکوچیچ گفت: همچنان پیگیر شرایط تیم ملی ایران هستم و خوشحالم که تصمیم گرفتند اسکوچیچ را در تیم خود نگه دارند. پست در تیم ملی اما می ترسم با سیرکی که به او راه انداختند به خودشان لطفی نکرده باشند.

وی همچنین گفت: فکر می کنم نتیجه آنها را به خطر می اندازد. مراکش هم همین اشتباه را می کند. کجا میری نادان؟ تغییر مربی که تو را به جام جهانی رساند؟! من می دانم که اکنون آنها ترجیح می دهند خود را منصوب کنند. من خودم اغلب در موقعیت‌های مشابهی بوده‌ام، اما اینطوری کار نمی‌کند.

بلاژویچ درباره روزهای حضورش در فوتبال ایران گفت: مردم آنقدر مرا پذیرفتند که بعد از مسابقات چند متری مرا به هوا پرتاب کردند. دوستم ژیداک که یک بار به دیدن من آمده بود نتوانست صحنه را تماشا کند. با ترس روی زمین نشست و فریاد زد: «بس کن. تو چیرو را کشتی.» آشکارا می‌ترسید که کسی را نداشته باشد که هر چه می‌خواهد درباره‌اش بنویسد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چیزی که باعث شد من از ایران بروم و واقعاً اگر می توانست تا ظهور این بیماری جدید (کرونا) مرا بکشد این بود که همیشه مرا می بوسیدند. بعد از بازی، همه هواداران از سکوها به داخل زمین دویدند و شروع به بوسیدن من کردند!

این مربی باسابقه کروات در نهایت گفت: از گرما گله می کنی، اما وقتی در هوای گرمتر شن های کویر ایران را قورت می دادم، گفتی: چرا چیرو رفت تا پول راحت بگیرد. پول را گرفتم، اما آسان نبود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید