در یکی از تیم های دستگیر شده در لارستان، سه نفر از آنها در اغتشاشات اخیر نقش داشتند / یکی از این افراد از طریق فرزندش مواد محترقه وارد مدرسه کرد / پس از بیماری دانش آموزان بلافاصله از آنها و ما و رسانه ها فیلم تهیه کرد. برای ارسال استفاده می شود

در یکی از تیم های دستگیر شده در لارستان، سه نفر از آنها در اغتشاشات اخیر نقش داشتند / یکی از این افراد از طریق فرزندش مواد محترقه وارد مدرسه کرد / پس از بیماری دانش آموزان بلافاصله از آنها و ما و رسانه ها فیلم تهیه کرد. برای ارسال استفاده می شود

وزارت امور داخله در اطلاعیه ای در خصوص مشکلات موجود در مدارس گزارش داد: یکی از اعضای این تیم هنگام انتقال مواد محرک به مدرسه از طریق فرزندش و توزیع آن بین دانش آموزان، در پی بیمار شدن تعدادی از بستگان دانش آموزان. ، بلافاصله به مدرسه رفت. فیلمبرداری از آنها در مدرسه و بیمارستان و ارسال صحنه بد دانش آموزان به رسانه های معاند تا طبق فیلمنامه برای ایجاد ترس و اضطراب در ملت عزیز و دانش آموزان و تعطیلی مدارس استفاده شود.

وزارت کشور در اطلاعیه ای در خصوص مشکلات پیش آمده در مدارس اعلام کرد: تعدادی از عوامل این حوادث در ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.

با توجه به مرجع “انتخاب”؛ متن نظر سوم وزارت کشور به شرح زیر است:

به نام خدا

پس از بیانات قبلی در خصوص برخی حوادث و مشکلات پیش آمده در تعدادی از مدارس کشور، در سایه همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) از ملت شریف و مومن ایران استدعا دارم. ع) در واجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرجه در 6 استان های خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، کرمانشاه، خراسان و البرز تعدادی از افراد اقدام به تهیه مواد محرک و توزیع آن بین دانش آموزان گران قیمت می کردند که منجر به ایجاد عوارض و ناراحتی برای دانش آموزان شد. دانش آموزان شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس اطلاعات واصله از یکی از تیم های چهار نفره، سه نفر از آنها سابقه بدی از جمله فعالیت در اغتشاشات اخیر دارند و ارتباط آنها با رسانه های خارجی که نقش مهمی در اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی داشتند، بوده است. تاسیس شد.

یکی از اعضای این تیم در حین حمل مواد محرک از طریق فرزندش به داخل مدرسه و پخش آن در بین دانش آموزان، پس از بیماری تعدادی از بستگان دانش آموزان، بلافاصله از آنها در مدرسه و بیمارستان فیلمبرداری کرد و صحنه بدسلامتی دانش آموزان از طریق رسانه های متخاصم اعزام می شوند تا در سناریوی ایجاد ترس و اضطراب در ملت عزیز و دانش آموزان و تعطیلی مدارس مورد سوء استفاده قرار گیرند.

ملت شریف ایران اطمینان دارند عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه دانشجویان جوان فضای ناامنی روانی ایجاد کردند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

همچنین تاکید می شود اولیای محترم دانش آموزان توصیه های لازم را به فرزندان خود جهت رفع نگرانی و تشویش و یاری رسانی به مدیریت، کارکنان و معلمان محترم مدارس داشته باشند.

لازم به ذکر است معاون وزیر کشور اظهار داشت: آنچه در بیانیه وزارت کشور تشریح شد مربوط به شهرستان لارستان در استان فارس است.

دیدگاهتان را بنویسید