گل محمدی هیچ لیست شروعی به ما نداد. آنها به بازیکنان مورد نظر ما دو برابر پیشنهاد می دهند / به جای پرداخت پول استوکس، ترجیح دادیم به خودی ها پرداخت کنیم


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844170

خیلی ها دوست دارند امسال در پرسپولیس بازی کنند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنانی که مد نظر ما هستند پیشنهاد مضاعف می دهند اما خیلی ها دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس درباره رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: آهنگر کرد در بلخ … گردن ما از موهایمان باریکتر است اما نمی دانم چرا باید از حضور محروم شویم. طرفداران پرشور ما از دیشب به این موضوع فکر کردم البته به این موضوع اعتراض کردیم چون حق پرسپولیس در این زمینه اجحاف می شود. ما قطعا ادامه خواهیم داد، زیرا زمانی که ما اشتباه نکرده ایم، نباید چنین تصمیمی صادر شود.

وی افزود: «امید عالیشاه و سعید حقایی تخلف کردند و ما حکم آنها را اطاعت کردیم، اما چرا بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را در زمین خودمان بدون تماشاگر انجام دهیم؟» این کمی بی ادبی است، قطعا اعتراض می کنیم و خدای ناکرده اعتراض می کنیم. رای را به هیئت استیناف بازگرداند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا کمیته انضباطی قصد داشت پس از اعلام نتیجه این دیدار 3-0 برای تساوی، حکمی علیه پرسپولیس به نفع این تیم صادر کند، توضیح داد: من قادر به قضاوت نیستم اما به عنوان سرمربی باشگاه پرسپولیس. که هواداران ما بی ادب بودند زیرا طرفداران ما تجاوز، توهین و سنگسار نکردند. چیزی نفهمیدند. اگر بخواهند برگردند، قانون عطف به ماسبق ندارد. اینکه تراکتورسازی خواهان اتفاقاتی است که در سال های قبل در ورزشگاه آزادی رخ داد، درست نیست. با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز، باید حکم صادر می شد. امکان برگزاری این دیدار وجود نداشت و طبق همین اتفاقات نتیجه 3-0 به سود ما شد. متاسفانه امید عالیشاه و سعید آقایی تحت تاثیر حجم فشار و اسپری هواداران تراکتورسازی قرار گرفتند. ما رای آنها را قبول داریم، اما هوادار ما چه نکرده است؟

محمدی خاطرنشان کرد: آیا هوادار پرسپولیس سنگ پرتاب کرد، به داور فحاشی کرد یا بازی را به هم زد؟ چی شد؟ کمیته محترم انضباطی به ما توضیح دهد که چرا باید یک هوادار پرسپولیس که آن روز در ورزشگاه یادگار امام نبود جریمه شود؟ بعد از این تجربه، به خاطر اتفاقی که در اصفهان افتاد، بازی خود را با سپاهان در شهر سوم انجام دادیم. ما هم اهمیتی نمی دادیم، چون نیروها میزبان بودند. وقتی شرایط خانه داری وجود ندارد چرا باید هواداران ما که به ورزشگاه نرفته اند از حضور در شهرمان منع شوند؟

وی گفت: دیروز به تصمیم کمیسیون انضباطی اعتراض کردیم.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه کمیته انضباطی تصمیم گرفت اختلاف امتیاز این تیم با استقلال قهرمان کم شود و آیا این موضوع می تواند حیف شود، گفت: تیم ما به برد عادت کرده است. برای سفید پوستان 5 سال پیاپی قهرمان شدیم و امسال با همه مشکلات و مصدومیت ها نایب قهرمان شدیم، انگار در لحظات حساس امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی و… را نداشتیم. مشکلاتی که رادوشوویچ ایجاد کرد و از پرسپولیس رفت، محقق شد.

وی گفت: این نایب قهرمانی نیز با کمترین فاصله امتیاز اتفاق افتاد. نمی خواهم بگویم دلیل همه تخفیف هایی که ما از دست دادیم عوامل بیرونی بود. گاهی اوقات خودمان نمی توانستیم امتیاز لازم را بگیریم. فصل بعد باز هم با اختلاف قهرمان می شویم اما این نایب قهرمانی دست کمی از قهرمانی ندارد. سال گذشته برای فصل بعد زحمت زیادی کشیدیم تا تیمی را برای قهرمانی آسیا ببندیم.

محمدی گفت: ظاهراً کمیسیون انضباطی هواداران پرسپولیس را محروم کرد زیرا در بازی برگشت این تیم با تراکتورسازی در سال 98 تقریباً همین اتفاق افتاد و حکمی برای سرخپوشان پایتخت صادر شد اما در نهایت با توجه به شیوع ویروس کرونا، حکمی صادر نشد. صادر شده زمان اجرا نمی شود. وی تصریح کرد: ما این موضوع را قبول نداریم زیرا قانون عطف به ماسبق ندارد. اگر در آن زمان تخلفی وجود داشت چرا رفع نشد؟ در زمان تاج، همه مسابقات بدون تماشاگر بود و ورزشگاه ها تازه افتتاح شده بودند. من این داستان را نمی فهمم ما در آن زمان از چنین موضوعی مطلع نبودیم. و حال اگر چنین استدلالی وجود داشت باید تعلیق را در نظر می گرفتند و اگر تخلف دیگری بود حکم قبلی را اعمال کنند.

وی افزود: آن موقع هیچ سندی به ما ندادند و اتفاقی نیفتاد، بحث الان بازی دو سه سال پیش نیست بلکه بازی اخیر تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز است که اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. ما در مورد این بازی اظهار نظر نمی کنیم. حکمی برای بازی اخیر تراکتورسازی و پرسپولیس وجود دارد اما سوال ما این است که کدام هوادار تیم ما در ورزشگاه تبریز حضور داشته و به او احترامی نگذاشته است؟ حتما مشکلی وجود دارد و هواداران پرسپولیس به خاطر تخلف باید جریمه شوند. یکی یکی هواداران و حضور پرشور و پرشور آنها برای ما ارزشمند است. شاید اگر امسال هم مسابقات با هواداران برگزار می شد برنده می شدیم. باز هم سوال من از کمیته انضباطی این است که به چه دلایلی هواداران ما را محروم کردند. چون سه سال پیش تخلفی صورت گرفت؟ اگر تاج مشکل داشت چرا دستور توقف صادر نمی کنید؟ کمی لطف به باشگاه پرسپولیس شد و امیدوارم این موضوع حل شود.

محمدی افزود: روز گذشته رای کمیسیون انضباطی هنوز اعلام نشده اما رسانه ای شده است. ما منتظر حکم قطعی و دقیق هستیم، اما تجدید نظر خود را آماده کرده ایم. به محض اعلام حکم به باشگاه پرسپولیس، پیگیر حفظ حقوق هواداران خود خواهیم بود. در بسیاری از تصمیمات کمیسیون انضباطی پرسپولیس سرکوب شد. ما به دنبال شلوغی نیستیم، نمی خواهیم حقوقی توسط تیم مان ضایع شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس پس از جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی، گفت: شایعاتی مبنی بر ورود و نتیجه گیری ما مطرح شده است. راستش را بخواهید، در حال حاضر فهرست منبعی نداریم. برخی از بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، گل محمدی در حال حاضر در حال استراحت است اما بعد از پایان تعطیلاتش صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس قطعی شده است، پاسخ داد: قرارداد رضایان به پایان رسیده است اما هنوز هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نشده است تا اینکه بازیکنی در لیست خروج ما قرار نگرفته و گل محمدی مال ما باشد، اما در حال مذاکره برای اهداف او هستیم. وظیفه ما این است که نیازهای کادر فنی و سرمربی پرسپولیس را برآورده کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا با توجه به نیاز تیم و ضعف های فنی که احساس کرده، نفر اول لیست گل محمدی را جذب کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه برای بستن پنجره نقل و انتقالات مشکلی داشته است، توضیح داد: چندین بار گفته ام که مشکلی برای پرداخت آنتونی استوکس نداریم، اما در شرایط فعلی تصمیم داریم به فرزندانمان پول بدهیم. ما سخت تلاش کردیم و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. پول این بازیکن بخشی از بدهی ماست و در زمان مناسب آن را پرداخت می کنیم، اما تا جایی که ممکن است سعی می کنیم این پول را در حساب فرزندانمان نگه داریم تا زمانی که خرج شود. بازپرداخت بدهی خارجی

محمدی در پاسخ به نفرات جدید پرسپولیس گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم اما تا نهایی نشد نامی از آنها نبریم. در صورت قطعی شدن از طریق سایت باشگاه به شما اطلاع خواهیم داد. اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در حال رخ دادن است. بازیکنان ما را دوست دارند. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و خیلی از بازیکنان می خواهند امسال به این تیم بپیوندند چون ما در جام جهانی امسال هم پیشتاز هستیم. با توجه به افرادی که داریم، امسال قطعا فصل خوبی خواهیم داشت.

وی در خصوص تفاوت قیمت بازیکنان نسبت به زمان بازی خود گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی قابل مقایسه با سال هایی نیست که در آن بازی کردیم. می توانم شهادت بدهم بازیکنانی که به پرسپولیس می آیند دو برابر دیگر تیم های پرسپولیس پیشنهاد دارند. آنها هم در ابتدا 50 درصد از این مبلغ را دریافت می کنند، اما با توجه به اینکه امسال بورسی هستیم، نمی توانیم بیشتر از بودجه خود هزینه کنیم. هیئت مدیره بودجه ای را تصویب کرده که بر اساس آن باید خرید کنیم. اما می توانم شهادت بدهم که همه بازیکنانی که به پرسپولیس می آیند با جان و دل می خواهند برای این تیم بازی کنند و مسائل مالی در اولویت آنها نیست چون اگر چنین موضوعی را در اولویت قرار می دادند به پرسپولیس نمی آمدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: ما توان پرداخت پولی که باشگاه های صنعتی داده اند را نداریم، از نظر قیمتی نمی توانیم با آنها رقابت کنیم اما بازیکنانی که به تیم ما می آیند می دانند که پرسپولیس دوستانه است. برای هواداران تیمی است که آینده خوبی برای آنها دارد.” این بازیکنان همچنین به اهداف بزرگی که دارند فکر می کنند.

محمدی در ادامه گفتگوی خود با برنامه ورزشی رادیو تهران تهران در مورد اینکه آیا رضا درویش و یحیی گل محمدی در یکی دو روز اخیر با هم ملاقات داشته اند، گفت: هیچ جلسه ای برگزار نکرده اند. و او نیاز به استراحت در کنار خانواده دارد. ما برای جلسات وقت داریم. ما به درخواست کادر فنی کار را پیش می بریم اما در کل باید با گل محمدی ملاقات کنیم و به جمع بندی برسیم که با چه کسانی و چگونه کار را شروع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید