Saa Sadr برای تشخیص خودی و رتبه بندی خودی مهم است


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907134

امام موقت تهران گفت: صادر برای شناخت خودی ها و رتبه بندی خودی ها مهم است و همه قدرت تحمل ندارند و بهترین کار صبر است تا بتوانیم وقت بگذاریم و به تدریج موضع طرف مقابل را عوض کنیم و از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم.” بیایید از آن در این جهت استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در همایش شوراهای استانی جبهه پایداری با اشاره به شهادت چند تن از هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام. در محکومیت این جنایت گفت: خداوند حافظ دین است و به ما و کسی نیازی ندارد. او نیازی ندارد و مطلقاً نیازی نیست و خودش ضمانت داده است که از دین و قرآن پاسداری کند، «إِنَّا نَحْنُوَ نَزَلَنا الدَّکْرِ وَ إِنَّا لَهُوَ لَحافظون» و تا کنون شاهد بوده ایم که همه نیروهای باطل در این دین نقش داشته اند و با همه تجهیزات به میدان آمده اند و خداوند همه آنها را نابود کرده است.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال سه حرم دارد یکی کعبه و دیگری قرآن که خود خداوند برای آن ضمانت کرده است که خودمان با عظمتی که نازل کردیم از این امر دفاع خواهیم کرد و دیگری اهل بیت هستند. آل بیت عصمت و طهارتی که قرآن از آن سخن می گوید و در داخل کعبه هستند و در حال حاضر افراد زیادی در صدد انکار وجود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله هستند ولی حق تعالی حضور دارد و سایه او بر سر ماست.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید فکر کنیم که طلبکار هستیم و انقلاب را حفظ کرده ایم و بگوییم این ما هستیم که دین خدا را حفظ کرده ایم. لازمه رسیدن به بهشت ​​مراقبت است. اهل بیت علیهم السلام نام خود حسنی ها هستند و اگر مقامی پیدا کنیم به مقام قرب آنها می رسیم.

حجت الاسلام صدیقی همچنین گفت: خداوند برای رسیدن به بهشت ​​شرط لازم را قرار داده است و تا مجاهدان از شما و صبوران بدانند که یک چیز این است که باید در قلعه جهاد مستقر شویم و ترک نکنیم. زیرا دشمن کادار همیشه در کمین ماست، این شیطان است و مدام ما را زیر نظر دارد.

وی در ادامه به منشأ بی قیدی انسان ها اشاره و تصریح کرد: منشأ این بی قیدی کسانی هستند که انسانیت آنها را تحریف می کند و ما باید همیشه به همدیگر تذکر دهیم و به قیمت جان خود را توجیه کنیم بنابراین باید جهاد در برابر بی قیدی را جدی بگیریم زیرا با یک لحظه بی احتیاطی می افتد و گوشه ای پیدا می کند و ناگهان با دین و انقلاب و هر چیز دیگر مواجه می شود و فکر می کند کار درستی انجام داده است.

وی بیان کرد: جهاد تبیین و فرهنگ در راستای حفظ سنت های دینی، فطری، اخلاقی و الهی یکی از جبهه هایی است که در آن از ما سؤال می شود و اگر این کار را نکنیم بلای جانمان می کند. این جهاد، جهادی بر اساس آیات قرآن کریم است و معنای مهمی دارد.

امام جمعه موقت تهران همچنین خاطرنشان کرد: نکته مهم بعدی جذب افسران موثر در جبهه ویژه است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای جذب جوانان برنامه داشته باشیم.

وی افزود: صبر نکته مهمی است زیرا گاهی مردم با خودی ها سر و کار دارند و در آن مرحله باید صبر کرد و الگوی ما در صبر حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام است و این برای ما عبرت است و ما باید از آن درس بگیریم، شاید رزمندگانی که در خط مقدم جبهه ها بودند در گذشته درس درستی گرفته اند، اما اکنون در مقابل نظام و رهبری قرار گرفته اند و باید آسیب ها را شناسایی کنیم و برای رفع آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: روحیه صبر و مقاومت نشاط خاصی را به دنبال دارد و قدرت صبر و مقاومت بسیار مهم است و در بسیاری از مواقع باید فضا را به گونه ای داد که طرف مقابل هزینه کم کاری را بپردازد و ما باید از یک بودن پرهیز کنیم. قربانی . پس بیاموزیم که کسی که قدرت نگفتن دارد نتیجه صبر را می گیرد که میوه ای شیرین است و البته بدانید که بعد از اتمام مرحله نباید مغرور شوید.

وی در پایان گفت: صاعصدر برای شناخت خودی ها و رتبه بندی خودی ها مهم است و همه قدرت تحمل ندارند و بهترین کار این است که صبور باشیم تا بتوانیم زمان بدهیم و به تدریج مواضع را تغییر دهیم. از طرف دیگر و برای استفاده از تمام ظرفیت خود در آن جهت استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید