به شدت از اسکوچیچ حمایت می کنیم/ بحثی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال در فدراسیون وجود ندارد


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818102

یکی از اعضای هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون از سرمربی تیم ملی حمایت می کند و ما به حمایت قاطع از اسکوچیچ ادامه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، یکی از اعضای هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در بازی ایران و لبنان گفت: در آخرین ساعات روز گذشته دوستان برای حضور تماشاگران در بازی ایران و لبنان تجمع کردند. به ما اطلاع داد که من بلافاصله این مشکل. فروش بلیت به صورت 100% الکترونیکی و آنلاین است و ما بلیط را به صورت حضوری یا حضوری نمی فروشیم.

وی همچنین گفت: Football.ticket.ir سامانه ای است که از فردا بلیت فروشی در آن آغاز می شود. البته با توجه به اینکه دوستان فنی در حال کار روی زمان شروع بلیت فروشی هستند ما هم اعلام خواهیم کرد. مردم عزیز این روزها در سراسر کشور در مشهد حضور دارند و طبق اعلام فرمانداری مشهد هم اکنون حدود 5 میلیون نفر در مشهد زائر هستند.

اصولی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: تنها با فروش بلیت الکترونیکی پذیرای هواداران در ورزشگاه هستیم و راه دیگری برای ورود به ورزشگاه امام رضا (ع) وجود ندارد. برای حضور تماشاگران یک سوم ظرفیت ورزشگاه به تایید ستاد ملی مقابل کرونا رسید.

وی در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار نوروزی فوتبال تاکید کرد: از همه همشهریان مشهدی و هموطنانمان می خواهم بدون بلیت از ورزشگاه خارج نشوند. اگر می توانستند از این سیستم بلیت بخرند وگرنه در خانه نشینی مسابقه را تماشا می کردند تا در ورزشگاه شلوغی نباشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب تصریح کرد: این دیدار از ساعت 16 آغاز می شود و طبق جلسه ای که امروز در استانداری داشتیم، نیروی انتظامی از 2 ساعت قبل آماده پذیرایی از هواداران است. .

وی گفت: همانطور که قبلاً گفتم فدراسیون، اعضای هیئت مدیره و میرشاد ماجدی از سرمربی تیم ملی حمایت می کنند و ما به حمایت قاطعانه از اسکوچیچ ادامه خواهیم داد. مجموعه نتایج به دست آمده میانگین نمره قابل قبولی است.

اصولی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کدام از این افراد در هیئت 8 نفره فدراسیون مطرح نشده است و بحث جانشینی اسکوچیچ نیز در دستور کار نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید