ما از ایران حمایت می کنیم و هیچ محدودیتی برای فعالیت فدراسیون ایران وجود ندارد/ به دعوت دکتر ناظمی برای سومین بار به ایران سفر می کنم.


ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843601

مازیار ناظمی بعدازظهر جمعه در گفت و گوی تلفنی با رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (فیا) مسائل مربوط به فدراسیون ایران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری، دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری ایران با محمد بن سلیم رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (فیا) تلفنی گفتگو کرد.

ناظمی در این گفتگو به تشریح مشکلات پیش روی فدراسیون ایران پرداخت و از فدراسیون جهانی خواست تا از برنامه های فدراسیون ایران حمایت کند و کمک های بلاعوض را برای توسعه و تربیت رانندگان در ایران و همچنین استفاده از امکانات آموزشی، پژوهشی ارائه کند. و فرصت های آموزشی توسط قهرمانان و مربیان. جهانی شده است.

بن سلیم در این گفتگو ایران را کشوری دوست و برادر خواند و گفت که به مسائل مربوط به صنعت خودروسازی ایران توجه دارد و ایران حق دارد از کمک فدراسیون جهانی در زمینه های مرتبط برخوردار باشد.

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در خصوص تأثیر مسائل سیاسی بر اقدامات پیش رو گفت: با دکتر ناظمی رئیس فدراسیون ایران روابط خوبی دارم و از توانایی های ایشان آگاهم. و شمال آفریقا) برای ما مهم است.

وی تاکید کرد: در روزهای آتی مسئولان فدراسیون جهانی نیز درباره مسائل مربوط به آموزش و کمک هزینه های توسعه ای مربوط به ایران صحبت خواهند کرد و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: از فدراسیون ایران حمایت خواهیم کرد و محدودیتی برای رشد این رشته در ایران وجود نخواهد داشت.

ناظمی سپس از رئیس فدراسیون جهانی برای سفر به ایران دعوت کرد که بن سلیم در نهایت گفت: برنامه بسیار شلوغی در فدراسیون جهانی دارم اما امیدوارم در آینده به دعوت دکتر ناظمی دوباره به ایران سفر کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید