وزارت ورزش و جوانان زیر نظر فدراسیون فوتبال می شود/ از هر تصمیمی برای سرمربی تیم ملی حمایت می کنیم


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883807

دولت بارها بر حمایت همه جانبه از تیم ملی تاکید کرده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال هر تصمیمی بگیرد، وزارت ورزش و جوانان پای آن ایستاده و از آن حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره نظر نهایی این وزارتخانه درباره سرمربی تیم ملی گفت: منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی دهیم اما دیروز جلسه خوب و محرمانه ای با مجدی رئیس فدراسیون داشتم و قرار شد امروز جلسه مشترک کمیته فنی و هیات رئیسه داشته باشند. وقتی به تهران برگردم دوباره اطلاعات می گیرم.

وی در ادامه گفت: به مجدی اطمینان داده ام که فدراسیون فوتبال هر تصمیمی بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال بوده و از آن حمایت خواهد کرد. گزینه نهایی چه خارجی باشد و چه داخلی، به دستور رئیس جمهور منابع لازم را در اختیار فدراسیون قرار می دهیم.

سجادی درباره ستاد جام جهانی گفت: ما یک ستاد جام جهانی در قطر داریم که معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس آن ستاد فعالیت می کند. ما در قطر از جنبه های مختلف موفق خواهیم بود، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که انشاالله نتایج خوبی کسب کنیم. باید به قطر کمک کنیم و در کنار آنها باشیم و در زمینه های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و… همکاری لازم را داشته باشیم. مناطق.

وی در این خصوص تاکید کرد: به جز آقای مخبر که رئیس این ستاد هستند، مسئولیت کمیسیون ورزش ایشان را بر عهده دارم. آقای رئیسی و محبر در هر جایی که هستند، چه در ستاد و چه در هیئت دولت، بارها تاکید کرده اند که برای موفقیت و آمادگی تیم ملی فوتبال باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان به تصمیم فدراسیون اذعان داشت: مسائل فنی داخلی فوتبال است. من دیروز به مجدی گفتم که هر تصمیمی، حفظ کادر فنی فعلی یا تعیین مربی ایرانی یا خارجی، فارغ از هزینه، برای هر مدتی، اگر نتیجه کار کارشناسی و فنی باشد، باید اتخاذ کنند. که قطعا همینطور است، ما در وزارت ورزش این را می پذیریم و به این تصمیم احترام می گذاریم و از آن حمایت می کنیم.

سجادی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: هیچ نقصی در این زمینه وجود ندارد و آقای رئیسی دستور دادند هر تصمیمی گرفته شود تا بازیکنان با حفظ انسجام تیم در بهترین شرایط روحی و جسمی راهی جام جهانی شوند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید