عبدی; انتخاب نهایی فدراسیون فوتبال به عنوان مربی تیم جوانان / انتخاب سرمربی تیم جوانان پس از مصاحبه با گزینه ها


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822974

کمیته فنی کمیته فوتبال، حسین عبدی را برای ادامه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; ابراهیم قاسم پور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربیان تیم های ملی جوانان گفت: تیمی برای ادامه کار در این تیم انتخاب شد. در واقع کمیته فنی پس از بررسی گزینه ها بر اساس گزینه ها و همچنین گذشته آقای عبدی به این نتیجه رسید که او می تواند این مسیر را به خوبی طی کند و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که آقای عبدی انتخاب شده است.

کاسم پور افزود: بر اساس تصمیم کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال، کمیته جوانان باید نسبت به مذاکرات و توافق و همچنین عقد قرارداد با سرمربی تیم ملی جوانان اقدامات لازم را انجام دهد تا بتوانند رسماً کار خود را شروع کنند.”

سخنگوی کمیته فنی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: هنوز در این خصوص به جمع بندی نرسیده ایم. در ابتدا 6 گزینه برای هدایت تیم ملی جوانان داشتیم اما در نهایت به سه گزینه آخر رسیدیم. اعضای کمیسیون فنی پس از بررسی برنامه سه گزینه برای هدایت تیم ملی جوانان از این افراد دعوت به عمل می آورند تا در خصوص برنامه ها توضیحات لازم را ارائه دهند سپس سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب و معرفی خواهد شد. با نظر اعضاء کمیسیون.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید