گزینه انتخاب شهردار زنجان از بین گزینه های خارج از گزینه های فعلی وجود دارد

ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791592

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره انتخاب شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شورا در تلاش است تا بین یکی از گزینه های موجود در لیست رده بالای فعلی به اجماع برسد، گفت: در غیر این صورت قسمت دوم این است که انتخاب شهردار منتفی است.» افراد خارج از لیست دعوت آماده هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران درباره انتخاب شهردار زنجان گفت: اعضای شورا با همفکری و همدلی در تلاش هستند تا در این زمینه به اجماع برسند.

وی با بیان اینکه فراخوان رزومه نامزدهای تصدی شهرداری زنجان اقدامی است که مورد تایید همه اعضای شورا است، خاطرنشان کرد: از لیست خارج شویم چرا که مومن هیچ وقت به بن بست نمی رسد بنابراین راه دیگری را انتخاب می کنیم. برای انتخاب شهردار و تصمیم گیری برای شهروندان.

مرادلو با تاکید بر اینکه شورا در تلاش است تا بین یکی از گزینه های موجود در لیست رده بالای فعلی به اجماع برسد، افزود: در غیر این صورت قسمت دوم انتخاب شهردار از بین مردم خارج از لیست دعوت هاست.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تلاش ما بر این است که شهرداری را انتخاب کنیم که از حمایت اکثریت اعضای شورا برخوردار باشد و در این راستا مطمئن باشید پس از انتخاب شهردار اعضای شورای شهر هیچ منفعت شخصی و معنوی ندارند. “

وی با ابراز امیدواری از اینکه انتخاب شهردار زنجان منجر به مردی دلسوز مردم، جهادی و پیگیر برنامه ها شود گفت: ما مسئول شهرداری نیستیم اما نماینده مردم هستیم و بر رفتار و عملکرد نظارت داریم. شهرداری.”

مرادلو گفت: در تلاش هستیم تا یکی دو روز آینده با اجماع اعضای شورا شهردار زنجان را انتخاب کنیم.

وی گفت: پس از انتخاب شهردار نشست خبری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر زنجان برای تبیین و توسعه بیشتر پروژه ها، برنامه ها و چشم اندازهای مد نظر شورا برگزار می شود.

مرادلو با تاکید بر اینکه برای انتخاب شهردار هیچ فشاری بر شورای شهرداری وجود ندارد، گفت: شورا مستقل است و افتخار می کنیم که شورا نیز در انتخاب شهردار مستقل است حتی اگر اعضا با 5 رای به 4 رای دهند و هر دو گروه رای داشته باشند. استقلال اما با تشکیل جلسه امروز می خواهیم بگوییم با فداکاری که در بین اعضای شورا انجام می شود می توانیم به اجماع و انتخاب خوب برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حتی در بین اعضای خانواده نیز اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، گفت: ممکن است اعضای خانواده سلایق متفاوتی داشته باشند اما در نهایت بر سر یک گزینه توافق کنند و این به معنای منصرف شدن نیست. ارزش ها و تسلیم شدن به یک فرد ضعیف، اما همه اعضا سعی می کنند فردی را انتخاب کنند که دلسوز شهر باشد.

وی در خصوص انصراف سعید رفیعی از کاندیداتوری شهرداری زنجان گفت: استعفای وی به صورت رسمی و کتبی تقدیم شورا نشده است و باید در دبیرخانه شورا مکتوب و ثبت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید