شهردار ساری برکنار شد/ احمدی فولادی شهردار انتخاب شد


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810306

در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری، جواد طالبی شهردار ساری برکنار و مصطفی احمدی فولادی با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، در بیست و سومین جلسه امشب شورای اسلامی شهر ساری، مصطفی احمدی فولادی با رای اکثریت اعضا به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی شد.

در این جلسه که به ریاست سبحان بخشی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از زحمات جواد طالبی در دوران تصدی شهرداری ساری تقدیر شد.

بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری که قرار بود سال آینده با محوریت تصویب بودجه سال آینده برگزار شود، با برکناری جواد طالبی از سمت شهرداری ساری همراه بود.

این جلسه در حالی آغاز شد که تمامی اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند و همچنین کیا علیزاده و حسن کلانتری معاونین شهردار ساری و پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری به دلیل کسالت به سمت نایب رئیس شورای اسلامی شهر منصوب شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با اشاره مجدد به اینکه شهردار باید موظف به جابجایی باشد، گفت: نحوه انتخاب و انتخاب ملاحظات شاید به جایی نرسیم که نه خودمان و نه شهردار برای شهرداری و شهر برنامه ای نداشته باشیم! “من فقط باور نمی کنم که شما فقط می خواهید زندگی روزمره ایجاد کنید!” من به عنوان یکی از اعضای شورا بر چه اساسی باید به شهردار تذکر بدهم، سوال بپرسم و در صورت عدم ارائه طرح نظر بدهم؟

سبحان بخشی افزود: از نظر شهرداری به خصوص در بحث بودجه نگاه عمرانی نیست، نمی توانیم بنشینیم و بگوییم شهرداری کاری ندارد! شورا در حال کار است.

وی گفت: شهرداری لایحه بودجه 1401 را تقدیم شورا کرد که کمیسیون برای آن تغییرات اساسی ایجاد کرد. از بودجه 1300 میلیارد تنی شهرداری که 200 میلیارد تن آن وام است، حدود 1000 میلیارد تن آن صرف حقوق می شود و این یعنی شهردار ما هیچ نگاهی به عمران و آبادانی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید