شمارش معکوس برای انتخاب شهردار دوگنبدان / “آقای” شهردار می شود؟

زمان: 13:33
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775199

امشب برای چهارمین بار نشستی در ساختمان شورای شهر دوگنبدان برگزار می شود که در آن شهردار جدید انتخاب و معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ، پس از تایید “مسعود ظفری” به عنوان شهردار دوگنبدان ، اعضای شورای شهر امشب برای چهارمین بار با حضور نماینده ای جلسه ای برگزار می کنند. فرماندار گچساران در ساختمان شورا پس از روزها بلاتکلیفی ، شهردار و شهردار دوگنبدان را انتخاب کنید.

یعنی در حالی که این روزها از علی محمد آگی به عنوان گزینه نهایی برای تصدی شهرداری دوگنبدان یاد می شود و به نوعی امروز به احتمال زیاد شاهد این رویداد مهم در دولت شهر گچساران خواهیم بود.

با این تفاسیر ، یک منبع آگاه به صبح زاگرس می گوید: «امشب برای دومین بار ، جلسه ای (انتخاب شهردار) در ساختمان شورای شهر دوگنبدان برگزار می شود که در آن شهردار جدید به صورت صددرصد انتخاب و معرفی می شود. به “.د.

وی افزود: بنابراین بر اساس تصمیمات اخیر اعضای شورای شهر ، برخی از اعضا همچنان خواستار انتخاب فردی به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان هستند و چنین رویه ای می تواند در آینده مشکلاتی را برای شهر ایجاد کند.

این منبع آگاه گفت: “بنابراین شرط و قانون اصلی برای انتخاب شهردار این است که کارمند رسمی شهرداری باشید ، اما متأسفانه برخی از اعضای شورای شهر پا به کفش گذاشته اند که کسی باید شهردار باشد ، مادامی که قانون اجازه می دهد «این چنین نیست ، اگرچه 9 گزینه م effectiveثر و توانمند برای شهرداری وجود دارد که این مسئولیت را در لیست اعضای شورای شهر بر عهده بگیرد ، که به نوعی نادیده گرفته می شود.

وی افزود: به هر حال ، شهردار دوگنبدان امروز انتخاب می شود ، اما فردی باید به عنوان شهردار انتخاب شود تا به س theالات شهردار پاسخ دهد و اختیارات خود را بیشتر تأیید کند ، بنابراین اعضای شورای شهر در دوگنبدان باید بهترین تصمیمات را به دلیل به مردم “قبول کنید که مشکلات را در اسرع وقت حل کنید.

این منبع آگاه ادامه داد: “با این حال ، طبق گمانه زنی ها و به احتمال زیاد در جلسه شبانه شورای شهر ،” علی محمد آقایی “به عنوان شهردار دوگنبدان معرفی می شود ، اگرچه در اولین جلسه اعضای شورای شهر (انتصاب جدید شهردار) “آقایی” با 4 رای به عنوان شهردار انتخاب شد ، اما به دلیل خروج 3 نفر دیگر از اعضای شورا ، جلسه لغو شد و وظیفه اداره شهرداری دوگنبدان نیمه تمام ماند ، بنابراین او شایسته پذیرش این مسئولیت سنگین است. بر اساس تجربه آنها

شایان ذکر است رئیس امنیت استان گچساران ، دبیر کمیسیون های شهرداری شامل کمیته ماده 77 ، مدرس دانشگاه ، رئیس شهرداری دوگنبدان ، رئیس اداره درآمد شهرداری ، معاون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گچساران و همچنین رئیس ستاد اقامه نماز در گچساران در روز جمعه از جمله مسئولیت های “علی محمد آگاهی” است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید