ملاک تایید و رد صلاحیت شهردار دوگنبدان نامه رسمی استانداری کهگیه و بویراحمد است.

ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794419

شکوهی پور گفت: اگرچه شایعات اعم از نادرست یا صحت در محافل و فضای مجازی منتشر می شود اما این شایعات برای ما قابل قبول نیست و ملاک همان نامه رسمی استاندار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شکوهی پور رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی در خصوص خبر رد صلاحیت شهردار جدید (علی محمد آقایی) دوگنبدان گفت: این موضوع را تکذیب می کنم زیرا تاکنون نامه رسمی از سوی فرمانداری از شورای شهر مبنی بر رد صلاحیت آقای آقایی دریافت نشده است.

وی افزود: به هر حال اگرچه در محافل و فضای مجازی شایعاتی در این خصوص (اعم از نادرست یا صحت) دست به دست می شود، اما این شایعات برای ما (اعضای شورای شهر) قابل قبول نیست و ملاک نامه رسمی خواهد بود. توسط فرماندار.”

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: دو ماه از معرفی علی محمدآقایی (با اکثریت آراء شورای شهر ششم) به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای هدایت شهرداری دوگنبدان می گذرد اما تاکنون یک نامه ای که آن را تایید یا رد صلاحیت به شهرداری شهر کند مشخص نشده است.

شکوهی پور گفت: لذا از شهروندان محترم تقاضا داریم به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.

بر این اساس نزدیک به پنج ماه از افتتاح شورای اسلامی شهر می گذرد، اما در شهر دوگنبدان هنوز موضوع تصویب اختیارات شهردار از سوی فرماندار به نتیجه قطعی نرسیده و به نوعی شهر همچنان از محدوده خارج شده است. امضا کردن

لازم به ذکر است شهر دوگنبدان دارای مشکلات عدیده ای است و امکان حرکت رو به جلو وجود نخواهد داشت و همچنین برنامه ریزی بلندمدت اقدامات و اصلاحات اساسی در شهرداری دوگنبدان با ناظر انجام می شود، لذا لازم است رده های بالای استانی مسئولان و سایر معتمدین را کنار بگذارند هر چه زودتر تکلیف شهر را مشخص کنند تا دیگر آسیبی به مردم نرسد.

خبرنگار: مرادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید