تحول اقتصادی و رونق اشتغال کهگیه و بویراحمد در سال آینده


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807847

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان غلبه بر مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط آمریکا فرا رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاغروس ، سیدعلی احمدزاده در راهپیمایی موتورسیکلت و ماشین سواری 22 بهمن ماه در یاسود با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم استان کوگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مردم مخالف تاگوت و تاگوت هستند. آغاز عصر جدیدی از حکومت الهی بر این زمین.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت قبل از انقلاب کشور اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب شاهد بودیم که چکمه های آمریکا و بیگانگان از هیچ ظلمی بر پیکر این ملت دریغ نکردند و سرمایه های ملی ما را قبل از انقلاب به یغما بردند. چشمان ما.”

وی بیان کرد: 22 باخمن یادآور دوران قبل از پیروزی انقلاب است که سران کشور را به سوی بیگانگان دراز کرده بودند و چشمشان به دست دشمن دوخته شده بود و تمام کشور را در اختیار بیگانگان قرار داده بودند.

یک مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 22 بهمن آغاز حکومت توحیدی و الهی در این کشور و استقلال ایران از سلطه بیگانگان و ایجاد تمدنی جدید است که همه پایه ها و کارکردهای کشور در آن بوده است. به مردم سپرده شد.آنها اساس اعتقادات الهی را که در دنیا نظیر نداشتند، انقلابی که برای آن خون های گرانبهایی نثار شد، بنا نهادند.

احمدزاده با بیان اینکه 22 بخمن آغاز دوره ای بود که مردم به میل خود بر کشور حکومت می کردند، گفت: حکومت این کشور بر اساس ولی فقیه به ائمه اطهار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تجربه سفر به یکی از کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: در سفری که به یکی از کشورهای همسایه داشتم، یکی از مسئولان آن کشور به من گفت که بدون مجوز حتی نمی توانیم درب کارخانه را عوض کنیم. ایالات متحده ما تحت سلطه آمریکا نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به مردم گفت: باور کنید و باور داشته باشید که این کشور آینده دارد، استکبار جهانی و همپیمانانش سعی دارند شما را از پیروی از ولایت فقیه منصرف کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، گفت: دشمن ما را تحریم می کند اما ملت ایران ملت مقاومی است و ما با پای خود، منابع، توان و ذخایر داخلی از این تنگه سخت عبور خواهیم کرد و حل خواهیم کرد. مشکلات این جوانان.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه می خواهیم کشور خودمان را بسازیم و اجازه ندهیم مانند آن زمان دارایی های ما را غارت کنند، گفتند: به فضل الهی از این مشکلات سخت اقتصادی که همه است عبور خواهیم کرد. . ناشی از ایالات متحده است.”

مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آغاز دوران مشکلات اقتصادی فرا رسیده است و من به عنوان فرزند این استان به شما قول می دهم در سال آینده شاهد تحولات اقتصادی و اشتغالزایی خوبی در استان باشیم. . سال.”

احمدزاده گفت: کارهای زیادی در استان شروع شده و شروع می شود، اشتغال در استان رونق می گیرد و جوانان بیکار ما از این وضعیت خارج می شوند و شغل پیدا می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت توجه ویژه ای به کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال تحول در استان است. پروژه های بزرگی که اجرا شده یا در حال اجراست نشان از نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان دارد.

احمدزاده با بیان اینکه استان وارد چرخه جدیدی از تولید و اشتغال شده است، گفت: در حال حاضر اقدامات مهم و اساسی برای پروژه های گاز، نفت و آب در حال طراحی و اجراست.

وی گفت: در حوزه آب ما حق سدسازی داشتیم اما این حق را به ما ندادند. با تلاش های صورت گرفته عملیات اجرایی این سدها آغاز شد. در دشت های جعفر و امامزاده باشت نیز کارهایی در حال انجام است.

یک مقام ارشد دولتی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند روز پیش با اتکا به دستگاه های اجرایی استان و با استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی، نمایندگان مجلس و دستگاه ها، علی رغم مخالفت ها و عبور و مرور، موفق به اخذ مجوز ساخت سد شدیم. این تنگه دشوار.”

وی افزود: تلاش برای توسعه و پیشرفت در استان با حمایت مردم ادامه دارد. از مردم روستا می خواهم برای گرفتن تسهیلات و ایجاد شغل به ما مراجعه کنند.»

احمدزاده در پایان با بیان اینکه وعده تغییرات زیادی را در یکی دو سال آینده در استان داد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که جان خود را از دست بدهیم از هیچ تلاشی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.

خبرنگار: باخمانیار
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید