رونق تولید عامل اصلی رونق اقتصادی کشور است/ دستگاه های اجرایی برای استفاده از ظرفیت شرکت های نوپا


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817613

اسماعیل حسین زهی گفت: انتصابات عامل اصلی رونق اقتصادی همه کشورها در سال های اخیر بوده است و با همکاری سه قوه رونق تولید، اشتغال زایی و دانش بنیان عملیاتی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسینوزهی نایب رئیس اول کمیسیون اتباع مجلس در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و موضوع تولید در سال های اخیر، به استقبال سال نو گفت: سعادت به گفته جناب لخ در عرصه تولید و الزامات جدی رهبری فرمودند که شعار روی اعلامیه و پرچم نباشد بلکه با همکاری قوای سه گانه این مهم محقق می شود. ملاقات کرد.

حسین زهی با تاکید بر اینکه دو قوه مقننه و قوه قضائیه همکاری خوبی با دولت دارند، افزود: مصوب و برای تصویب به هیأت امنا ارسال شد که بر اساس آن دستگاه های اجرایی موظف به همکاری و در صورت عدم پاسخگویی لازم هستند. به مرور زمان پاسخ مثبت تلقی خواهد شد.

وی بر لزوم همکاری تنگاتنگ قوای سه گانه برای اجرای شعار 1401 و رونق تولید تاکید و خاطرنشان کرد: قوه قضائیه، مجریه و مقننه باید وارد عرصه تولید شوند تا کارخانه هایی که تعطیل شده اند به تولید بازگردند. و در حوزه اشتغال نیز باید اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهد.

حسین زهی با تاکید بر اهمیت تقویت شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در سال های اخیر برای توسعه و تقویت این شرکت ها انجام شده است که در استان ها مشهود است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استارت آپ ها نیاز به حمایت و حمایت بیشتری دارند و انتظار می رود قوه مجریه از ظرفیت این شرکت ها در پروژه های خود استفاده کند، گفت: توزیع می شود و وزیر اقتصاد وزارت صمت و بانک ها را به طور جدی موظف به ارائه تسهیلات ارزان تر و بیشتر به این شرکت ها کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید