درج نماد زاغی منتظر تایید نامه سازمان بورس نیست / تایید نامه پرسپولیس


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807004

مدیرعامل فرابورس ایران گفت: برای درج نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس باید از سازمان بورس تاییدیه برای دو باشگاه دریافت شود که از این میان فقط استقلال ارسال شده است. دور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران با بیان این خبر در خصوص قرار گرفتن نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس گفت: دو شرکت در حال تایید گزارشات هستند، گفت: تامین مالی آنها توسط سازمان بورس انجام می شود و روند اداری این دو شرکت در حال تایید است. دو شرکت باید تکمیل شود.

مدیرعامل فرابورس گفت: تاییدیه سازمان بورس مبنی بر تایید ارزش و اطلاعات صورت های مالی باید از سازمان بورس دریافت شود.

وی در خصوص سازمانی که باید تاییدیه بدهد، گفت: خود سازمان خصوصی سازی در کمیته ارزیابی باید تاییدیه را به سازمان بورس ارسال کند.

فدایی در پاسخ به این سوال که آیا نمادهای باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در بازار پایه قرار می گیرند یا خیر، گفت: شرایط لازم وجود دارد، گفت: بازارهای بالاتر در حال ساخت هستند.

مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: هنوز مشخص نیست نماد باشگاه های پرسپولیس و استقلال چه زمانی در فرابورس قرار می گیرد. تشریفات اداری و تایید نامه از سازمان بورس باید از هر دو باشگاه دریافت شود.

به گزارش فارس، واگذاری باشگاه های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس از دولت اصلاحات در اوایل دهه 80 مطرح شد و هرچند مسئولان بارها قول داده اند، اما در عمل این اتفاق نیفتاده است و مهم ترین مانع، گزارش های مالی و اطلاعات مالی است. از این دو باشگاه

معاون امور تعاون روز گذشته ارزش دارایی و برند باشگاه سرخابی را 1300 میلیارد تن اعلام کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید