تخته زاغی ها کار خود را مانند ساعت انجام می دهند / من به زاغی ها هم زمان می دهم و تبعیض نمی گذارم

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782903

وزیر ورزش و جوانان گفت: من تفاوتی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال قائل نیستم و طرفدار هر دو تیم هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خانه ملی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در اظهاراتی با اشاره به تبعیض وزیر ورزش و جوانان با تیم های پرطرفدار کلانشهری پرسپولیس و استقلال گفت: من به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیض قائل نمی شوم و من از دو تیم حمایت می کنم و به آنها زمان و خدمات مساوی می دهم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: مردم نمی دانند ما چگونه از این دو تیم حمایت می کنیم زیرا هر روز این اقدامات را اطلاع رسانی نمی کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: با هیات مدیره هر دو تیم تماس می گیرم و آنها نیز مانند ساعت کار خود را انجام می دهند، ضمن اینکه می توانید از سرپرست تیم پرسپولیس و مدیرعامل استقلال بپرسید که آیا نیاز به حمایت وزارت ورزش دارند و یا خیر. جوانان و برنامه هایشان در زمانی که به آنها نیاز داشتند. ما باید به آنها خدمت می کردیم، این اتفاق افتاد یا نه؟

وی یادآور شد: ما به وظیفه خود برای حمایت از تیم های پرسپولیس و استقلال عمل کرده ایم، اما نمی توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و اجازه این کار را نخواهیم داد، اما از هر دو تیم حمایت کرده ایم و به آنها کمک کرده ایم. وظیفه ماست و پول نداریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس برطرف شده و حواشی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم وجود دارد. ما از همه حمایت می کنیم، اما برخی از اقدامات نیازی به اطلاعات ندارند و آنها می دانند که ما کار خود را انجام می دهیم.

سجادی تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما وظایف خود را به یک اندازه برای هر دو تیم انجام می دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید