زاغی ها 600 میلیارد دلار بدهکار هستند/ وزرا و روسای جمهور هیچ کاری برای فوتبال انجام نداده اند. قسم می خورم که مقصر دولت روحانی است

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794786

ما 478 صفحه شکایت دریافت کردیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا درک نمی کند که ما در شرایط تحریم هستیم.

رئیس کمیسیون استیناف پروانه های حرفه ای گفت: سال ها پیش اعلام کردیم که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید اما متاسفانه هیچکس به این موضوع توجه نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش مصطفوی رئیس کمیسیون استیناف در خصوص مشکلات به وجود آمده در خصوص حضور سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا و ایراداتی که وجود دارد مجوز حرفه ای صادر کرد. AFC از آن دو باشگاه گفت: دیدار دیروز برگزار شد که نتیجه امیدوارکننده ای داشت. شکایتی از پرسپولیس تشکیل شده است که پس از آن استقلال، سپاهان و فولاد با توجه به مهلت های داده شده به این باشگاه ها باید بیشتر مشکلات خود را حل کنند. مهلت این تیم ها 31 ژوئن 1400 تا 9 سپتامبر 1400 بود.

وی افزود: همانطور که می دانید پرسپولیس پس از آن تاریخ هزینه کالدرون را پرداخت کرد. البته ایرادات دیگری هم گرفته شد که عمده ایرادات پرسنلی، ورزشی، حقوقی و نصبی بود. البته در قسمتی از تور دروازه از موضع خبرنگاران انتقاد شد که همه آنها بعد از 9 سپتامبر 1400 مجاز شدند. آنها دو بازرس در سطح کنفدراسیون دارند، یک شرکت آلمانی که همان شرکت منچستر است. یونایتد و دورتموند بازرسی و گزارش کردند. کنفدراسیون متوجه نشد که ما در شرایط تحریم هستیم و نمی توانیم خیلی سریع مشکلات را حل کنیم.

مصطفوی گفت: سال ها پیش اعلام کردیم که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنید اما متاسفانه هیچکس به این موضوع توجه نکرد. ما همین درخواست را از وزیر و حتی رئیس جمهور داشتیم اما برای فوتبال کاری نکردند و اگر برای این تیم دوم کاری می کردند الان 478 صفحه از کنفدراسیون نداشتیم. در چند سال اخیر نتوانستیم دیدار خصوصی پرسپولیس و استقلال را انجام دهیم.

وی در گفتگو با رادیو تهران ادامه داد: دیروز یک جلسه 5 ساعته داشتیم که در آن رئیس فدراسیون خیلی زحمت کشید و بدون توقع از همه تیم ها به پرسپولیس و استقلال کمک کرد، اما مواقعی است که برخی کارها دست تیم نیست. کمیته استیناف. هر تیم 600 میلیارد دلار بدهی مالیاتی دارد که دولت برای پیشبرد آن نیاز دارد. تا روز دوشنبه ساعت 11:59 فرصت داریم تیم حقوقی هر دو تیم 14 سوژه اصلی را آماده کرده و به کنفدراسیون می فرستند که ممکن است مورد قبول یا عدم پذیرش قرار گیرد. این دو تیم چند میلیونی به کنفدراسیون بدهکار هستند که البته سختگیری هم داشت.

مصطفوی صبح امروز نیز در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر با گلایه از دولت روحانی گفت: قسم می خورم که مشکلات پرسپولیس و استقلال به دولت روحانی گره خورده است. این همه جلسه با سازمان خصوصی سازی، بورس و مجلس برای خصوصی سازی این دو باشگاه چه شد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید