جای دیگری جز ورزشگاه شهید وطنی بازی نخواهیم کرد/ پنج ماه از وعده رئیس جمهور می گذرد و هیچ کاری انجام نداده اند.


ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886206

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد که تیمش در جای دیگری جز ورزشگاه خانگی خود بازی نخواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران درباره شرایط اردوی تیمش در ترکیه گفت: در حال حاضر در کمپ کاراتپه گرین پارک هستیم. این منطقه آب و هوای بسیار مساعدی دارد و مهمتر از آن دارای 5 زمین چمن طبیعی مناسب است که برای هر تیمی مناسب است. عصر چهارشنبه به این کمپ رسیدیم و تمرینات خود را آغاز کردیم. بچه های تیم با انگیزه و انرژی زیادی تمرینات خود را دنبال می کنند و در روزهای آینده دو بازی دوستانه داریم.

وی افزود: البته قبل از آن نیز اردوی خوبی در جنگل سالاردره ساری داشتیم که در آنجا یک بازی تدارکاتی هم انجام دادیم. سپس به تهران برگشتیم و بازی های دوستانه خوبی با پرسپولیس و ذوب آن انجام دادیم. انشاالله بتوانیم دو بازی خوب دیگر در ترکیه انجام دهیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و دیدار با تیم مس رفسنجان در هفته اول گفت: متأسفانه بیش از آنکه به تساوی هفته اول و حریف خود فکر کنیم باید مراقب تیم میزبان باشیم. 29 اسفندماه سال گذشته که رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت به مازندران سفر کرده بود، در نشست خبری پایان این سفر با انتقاد از حنه بدوشی نساجی دستور داد تا چهار ماه آینده ورزشگاه خانگی این تیم تکمیل شود. حداکثر تاکیدی که باعث شد فعالیت های اجرایی مربوط به آماده سازی زمین برای وجین علف های هرز چند روز بعد انجام شود. الان حدود 5 ماه از قول آقای رئیس جمهور می گذرد. آقایان! چه کار می کنی؟ چرا در هفته اول نمی توانیم حریف خود را ببریم؟

مطهری یادآور شد: باید تا پایان تیرماه حاضر می شد ورزشگاه شهید وطنی را به ما تحویل دهد اما چه شد؟ من و مدیرعامل باشگاه جداگانه به وطنی رفتیم تا ببینیم وضعیت چگونه است اما روند تکمیل و تجهیز میزبانی لیگ برتر راضی کننده نبود. بدیش اینه که بعضیا میگن میخوان هفته اول میزبانی نکنی تا یه هفته دیگه فرصت داشته باشیم چمن و عیوب ورزشگاه رو آماده کنیم!

وی ضمن اشاره به یک سال حضور منسوجات خانگی به دوش و سال ها بازی در زمین چمن مصنوعی، خاطرنشان کرد: دو سالی است که برخی از مسئولان استانی و شهرستانی متأسفانه ناآگاهانه خانه به دوش را به یک شوخی خاص و رایج تبدیل کرده اند. پیش از آن به عنوان دستیار استاد نساجی خود آقای مجید جلالی افتخار همکاری با این تیم و هوادارانش را داشتم. یکی از دلایل اصلی هدایت این تیم، جمعیت پرشور نساجی و جو فوق العاده ورزشگاه وطنی بود. دو سال است که به باشگاه نساجی نوید می دهند اما حتی یک زمین چمن هم نمی توانند ما را آماده و تامین کنند. در دولت قبل آقای نوبخت معاون رئیس جمهور قول دادند اما این ورزشگاه برای میزبانی از حریفان استان های دیگر نساجی مهیا نشد و حالا بعد از گذشت 5 ماه از دستور آقای رئیسی نتوانستند به این وعده عمل کنند. رئيس جمهور.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: الان که در کمپ گرین پارک کاراتپه می بینم 5 زمین چمن عالی برای تمرین در یک منطقه کوچک دارند اما در استان سرسبز مازندران دوستان هنوز نتوانسته اند چمن مناسبی را تهیه کنند. زمینه، من بیشتر متاسفم. چرا کسی به منسوجات و طرفداران آن فکر نمی کند؟ چرا آقای رضا حدادیان مالک پرتلاش باشگاه را تنها گذاشت؟ آماده سازی و عرضه ورزشگاه وطنی برای میزبانی مسابقات کمترین حق نساجی و مازندرانی هاست.

مطهری در پایان گفت: من مفصل با مدیران محترم باشگاه صحبت کرده ام و از طریق همین تریبون اعلام می کنم که تمایلی به میزبانی از مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی نداریم. این حرف احترام و خواهش من از هواداران نساجی مازندرانی است که حتی اگر این بازی 3 بر صفر به نفع حریف اعلام شود، در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی بازی نخواهیم کرد و مسئولیت کاملاً بر عهده تیم ملی است. مردانی که سهل انگاری کرده اند و به این کار ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید