هر کاری که برای سوارکاران انجام شده است، فکر نمی‌کنم کاری انجام شده باشد


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809701

مدیر کل ورزش استان مازندران قول داده است که برای استفاده از ظرفیت سایر قهرمانان ورزشی مانند حسن یزدانی در حوزه تخصصی خود، دغدغه قهرمانان جهان و المپیک مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رنگرس مدیر کل ورزش استان مازندران در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی حسن یزدانی جویبار گفت: حسن یزدانی قهرمانی با ویژگی های اخلاقی خاص و نجیب زاده و کاپیتان با اخلاق مبارزه ما است که 7 مدال طلا، نقره کسب کرد. و مدال برنز المپیک و جهان. این در کارنامه است و رسیدن به این مهم بسیار دشوار است. او تنها ورزشکاری است که می تواند برای سومین مدال المپیک خود خوشبین و قابل اعتماد باشد، بنابراین هر کاری برای او انجام شود به نظر من هیچ کاری انجام نشده است.

وی افزود: به نظر من اتفاق خوشحال کننده این است که حسن یزدانی از پس انداز اعتباری و دستاوردهای مالی خود و با بهره گیری از خدمات بانکی زیرساختی ایجاد کرده که به افزایش سرانه ورزش کشور نیز کمک می کند. علاوه بر این، این مجموعه می تواند مکانی برای انتقال تجربه خودتان باشد. من به عنوان خادم ورزش مازندران تمام تلاشم را می کنم تا آنچه در قانون اجاره زمین ممکن است انجام دهم.

قهرمان اسبق کشتی جهان در برنامه دایره طلایی گفت: الحمدالله … فرماندار و مسئولان شهرستان در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه کشتی جهانی حسن یزدانی تصمیم گرفتند که حسن یزدانی و پدرش دغدغه استخدام روی زمین را داشته باشند. “درسته، دست از سرش بردارید، قول می دهم برای ادامه این کار زیبا و پیروز شدن فتح بابی برای دیگر قهرمانان کشور ظرفیت خود را در میدان خود صرف کنند، مطمئن باشید که دغدغه حسن یزدانی است. به بهترین شکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید