فکر نمی کنم پرسپولیس نسبت به سال های قبل تغییر کرده باشد/ گل محمدی دوست بزرگ من است

ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790708

سرمربی تیم فوتبال هواداری سختی کار تیمش مقابل پرسپولیس را تایید کرد و گفت که تیم گل محمدی نسبت به سال های گذشته تغییری نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا به مصاف حریفی می رویم که فوق العاده صادق است. پرسپولیس تیم بزرگی در کشور ما است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. خدا را شکر بازیکنان انگیزه بالایی دارند و می خواهند تمام تلاش خود را انجام دهند تا با انرژی و قدرت خوب به نتیجه برسند.

وی افزود: امیدوارم این هفته شرایط تیممان را تغییر دهیم، خوب بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. در هشت هفته گذشته با اینکه خوب بازی کردیم اما نتایج خوبی کسب نکردیم و شرایط خوبی در جدول نداریم. من مطمئن هستم که شرایط با شرایط فعلی تغییر خواهد کرد. امیدوارم شرایط قاضی مساعد باشد، چون در چند هفته اخیر مورد آزار و اذیت قرار گرفتیم. یک صحنه داوری به نفع ما نبود و به ضرر ما بود. امیدوارم فردا با انگیزه و قدرت هواداران خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران با بیان اینکه پرسپولیس نسبت به سال های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: اگر به جدول نگاه کنیم فکر نمی کنم پرسپولیس نسبت به سال های گذشته تغییر کرده باشد. پرسپولیس همان پرسپولیس است و بازیکنان باکیفیتی دارد. بازی بسیار سختی با آنها خواهیم داشت. ما تیمی هستیم که وارد فضای جدیدتری شده ایم و تجربه کسب کرده ایم. کیفیت فنی بازیکنانم را می دانم و با انگیزه هستند و می خواهند نمایش خوبی داشته باشند. آنها می توانند کارهای بزرگ انجام دهند. امیدوارم یک مسابقه خوب بدون حاشیه ببینیم و همه از تماشای فوتبال لذت ببرند، مسابقه ای که بدون استرس باشد و راه حل دیگری نداشته باشد.

عنایتی با بیان اینکه تیمش موفق به توجه نشد، یادآور شد: موقعیت های خوبی روی دروازه رقبا ایجاد می کنیم اما متاسفانه در ضربات آخر به دلیل استرس اشتباه می کنیم. ضعف جزئی در نتیجه مختص تیم ما نیست و در لیگ ما اتفاق افتاده است. تیم ها با آگاهی بیشتری از یکدیگر وارد میدان می شوند و این کار را سخت می کند. ضمن اینکه کار دفاعی تیم ها بهتر از تهاجمی آنهاست. اساس ساخت و ساز ما نیز ضعیف است و به جرأت می توانم بگویم که در هیچ باشگاهی از دسته بندی های اصلی قدردانی نمی کنیم. در چند سال آینده این وضعیت بدتر می شود و اگر برنامه ریزی درستی انجام نشود، فوتبال ما دچار بحران می شود.

وی در خصوص غیبت بازیکنانی مانند داریوش شجاعیان و محمد گازی برای بازی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: چند هفته است که به دلیل مصدومیت داور نداریم. شجاعیان از ناحیه همسترینگ هم مشکل دارد. البته، بازیکنان جایگزین های بسیار پر انرژی هستند و می خواهند خودنمایی کنند.

سرمربی تیم فوتبال هواداران در پاسخ به گزارش خبرنگاری مبنی بر اینکه تیمش با آبی پوشان در این مسابقات حضور دارد اما فردا با لباس سفید مقابل پرسپولیس حاضر می شود، گفت: روی این موضوع حساسیت چندانی نداشتیم. رنگ لباس اول ما بنفش بود اما فردا سفید می پوشیم. برای ایجاد حساسیت زیاد به این موضوع فکر نکرده ایم. فردا سفید می پوشیم و امیدوارم با چه رنگی وارد زمین شویم، فوتبال خوبی با بازی جوانمردانه ببینیم.

عنایتی درباره اینکه در لیگ هفدهم از یحیی گل محمدی به خاطر انتقال رضا شربتی از سیاد جامگان به تراکتورسازی انتقاد کرده است، یادآور شد: گل محمدی دوست بزرگ من است و شش، هفت سال است که خاطرات خوبی از او در تیم ملی دارم. هیچ اختلاف و برنامه بدی نداریم و برای گل محمدی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید