دوست دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار شود/ داوران مرا دوست دارند!


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906606

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و می توانستیم حداقل سه گل برای هواداران به ثمر برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پس از سه جلسه محرومیت و پیروزی تیمش گفت: برای سه امتیاز خیلی خوشحالیم. در نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود. حداقل می توانستیم سه گل بزنیم. در نیمه دوم حریف ریسک زیادی کرد و با قدرت شروع کرد. تیم آنها تمدید شد و سه تغییر انجام داد. آنها با ارسال توپ های مستقیم روی دروازه ما را دچار مشکل کردند. هوادار خوب می جنگد و خوب می دود. رفتار خوبی از طرف هواداران دیدم. هواداران کار را برای ما سخت کردند.

سرمربی استقلال یادآور شد: حتی در نیمه دوم که عملکرد خوبی نداشتیم، در پایان بازی رقابتی بود. تبریک به تیم هواداران؛ خوب بازی کردند. به سرمربی تیم تبریک می گویم. هوادار یک تیم جنگنده است و با تمام وجود بازی می کند. نیمه دوم برای ما سخت بود، اما در طول بازی مستحق کسب سه امتیاز و پیروزی بودیم.

وی درباره دریافت کارت زرد از داور مسابقه گفت: نمی دانم چرا کارت زرد گرفتم؟ من این سوال را متوجه نشدم شاید آنها مرا دوست دارند و دوستم دارند. من با داور اول و چهارم صحبت نکرده ام. من با کارکنانم صحبت کردم. این چیزی است که باید بدانم. البته میدونم!

ساپینتو درباره صحبت با بهزاد گلم پور و کارت زرد گرفتن از داور و صحبتی که با ساکت الهیمی انجام داد و او را در آغوش گرفت، گفت: داشتم با کمکم صحبت می کردم. داشتم با همه حرف میزدم نمی دانم؛ آیا نباید با کارکنانم صحبت کنم؟ آیا به خاطر این است؟ (که کارت زرد گرفت) فکر می کنم فقط می توانم با خودم صحبت کنم.

سرمربی استقلال درباره گفتگو با الهامی گفت: آقای الهامی هم مثل من احساساتی است. 90 دقیقه دعوا کردیم و به هم احترام گذاشتیم. من این را دوست دارم. همه با احترام از تیم خود دفاع می کنند.

او گفت قبلا در پیش فصل با هواداران بازی کرده بود و امروز چه تفاوتی دید؟ گفت: بازی متفاوتی بود. این بازی مربوط به ابتدای فصل بود. بازی ابتدای فصل با بازیکنان مختلف بود. در آن زمان یک بازی دوستانه در ذهن بازیکنان نبود. می دانستیم که هواداران تیمی رقابتی هستند.

ساپینتو در مورد کسب 22 امتیاز تا هفته یازدهم و حرکاتی که می توانست در هفته های اخیر انجام دهد و در صورت بازگشت به زمان در صدر جدول باشد، گفت: فقط حدس بزنید! باید تا الان 28 امتیاز می گرفتیم. باید 6 امتیاز دیگر می گرفتیم. لیگ برای همه سخت است. برای ما، سپاهان و پرسپولیس سخت است. این آغاز است. یک سوم فصل کار کردیم. دو سوم فصل مانده و کار ما. قسمت سخت باقی می ماند. قسمت دوم لیگ برتر سخت تر از قسمت اول است. هنوز حرف های زیادی برای گفتن داریم.

سرمربی استقلال درباره کیفیت چمن ورزشگاه تسگردی و درخواست استقلال برای بازی در ورزشگاه آزادی گفت: قبلا اینجا تمرین کرده بودیم. بدتر بود اما بهتر شد. چمن امروز خوب بود. فکر می کنم زمین امروز در شرایط خوبی بود.

وی درباره وضعیت صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که ملی پوش هستند اما به ندرت برای تیمش بازی می کنند و استراتژی اش برای نتایج تیمش و فرصت حضور این بازیکنان در جام جهانی گفت: اطمینان 100 درصدی دارم. در هر دو . عاشقشونم. من دو دفاع راست و دو دفاع چپ دارم که خوب هستند. من نمی توانم همه آنها را وارد میدان کنم. من به همه به یک اندازه اعتماد دارم. همه در حال بازی هستند و به تیم کمک خواهند کرد. فصل بزرگی در پیش داریم. اینطور نیست که اگر بازی نکنند به تیم ملی نروند. آنها در تیم ملی حضور دارند. خوشحال می شوم اگر بتوانیم بازیکنان بیشتری به تیم ملی بدهیم. نه فقط این دو، بلکه همه می خواهند بیشتر بازی کنند.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا آرزو دارد آنها بتوانند قبل از جام جهانی در دربی بازی کنند، گفت: دوست دارم الان در دربی بازی کنم. این برای من یک سورپرایز است. دوست داشتم الان بازی کنم اما نشد.

وی در پاسخ به نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ملی با اسکوچیچ خوب کار می کند. تیم ملی با کارلوس کی روش خوب کار می کند. آنها مقابل دو تیم بسیار قدرتمند بازی کردند. باید بگذارند تیم ملی کار خودش را بکند و همه به تیم ملی انرژی مثبت بدهند.

سرمربی تیم ملی درباره آخرین بازی تیمش در سوپرجام و احتمال موفقیت تیمش در شهر کرمان و کسب عنوان قهرمانی برای استقلال گفت: ما خیلی مثبت فکر می کنیم. سوپرکاپ یک بازی متفاوت است. این یک فینال است. برای آنها و ما سخت خواهد بود. برای پیروزی باید سرمان را بالا نگه داریم.

دیدگاهتان را بنویسید