من فوتبال و MMA را دوست دارم، اما دو و میدانی را دوست ندارم!


ساعت: 09:07
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893135

من قول می دهم بهترین کشتی های خود را در جهان صربستان دریافت کنم

فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم گفت: قول می دهم بهترین کشتی خود را در مسابقات جهانی صربستان انجام دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا محتاری نماینده وزن 72 کیلوگرم فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت فعلی خود به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: سال گذشته بدشانس بودم و به مدال نرسیدم، اما امسال قول می دهم قهرمانی را کسب کنم. بهترین کار مبارزه است و امیدوارم نتیجه تلاشم مدال باشد.» زیبا باش

وی درباره اینکه چند سال دارد و چگونه وارد کشتی شده است، گفت: پدرم کشتی گیر بود و دوست داشت ما کشتی بگیریم و من هم مانند دو برادر دیگرم وارد کشتی شدم، هرچند برادر بزرگم احمدرضا به دلیل مصدومیت کشتی را رها کرد اما محمدامین برادر 17 ساله هم امسال به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مختاری گفت: در ترم های آخر کارشناسی تربیت بدنی می خوانم و در صورت اجازه ورزش قهرمانی ادامه تحصیل خواهم داد.

ملی پوش وزن 72 کیلوگرم درباره حریفان خود در مسابقات جهانی گفت: پیش از این با چند کشتی گیر مبارزه کرده ام و لیست اسامی اعلام شده از سوی اتحادیه را در اختیار دارم و پس از تماشای فیلم کشتی گیران با آنها آشنا خواهم شد.

وی در خصوص تکنیک خود گفت: در ایستادن با دست و پشتی مهارت دارم و در زمین در بارنگا و سالتو مهارت دارم.

مختاری درباره اینکه چه تکنیکی را دوست دارد، گفت: همه فنون کشتی اگر خوب اجرا شوند زیبا هستند، اما به نظرم اجرای یک چرخش کامل که از روی حریف به روی پل می رود، زیباست.

وی درباره شرایط اردوها و ارتباطش با سایر کشتی گیران گفت: امکانات خوبی داریم ضمن اینکه کادر فنی به سرپرستی محمد بنا همه موارد فنی را به ما اعلام می کند. در حال حاضر کشتی گیران دو به دو تمرین می کنند و من بیشتر تکنیک را با رویکرد محمدعلی پیش می برم. در کل با کشتی گیران تمایی رابطه خوبی دارم اما با میثم دلکانی که به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد، امیر قاسمی منجزی و محمدجواد رضایی رابطه بهتری دارم.

مختاری در خصوص اینکه کدام کشتی گیران را دوست دارد، گفت: رومن ولاسوف کشتی گیر خوبی در کشتی آزاد است و من محمدحسین محمدیان را در کشتی آزاد دوست دارم.

وی درباره اینکه به جز کشتی به چه رشته ای علاقه دارد، گفت: به فوتبال علاقه زیادی دارم و مسابقات داخلی و خارجی به خصوص لیگ برتر و لالیگا را دنبال می کنم و فوتبالیست مورد علاقه من مسی است. علاوه بر رشته فوتبال MMA من هم دوست دارم دعوا کنم.

قهرمان ملی وزن 72 کیلوگرم کشورمان از مسابقات جهانی صربستان درباره کارهایی که در اوقات فراغت خود انجام می دهد گفت: فیلم می بینم و موسیقی گوش می دهم. من به فیلم های اکشن خیلی علاقه دارم.

وی ادامه داد: بیشتر به سبک رپ گوش می دهم و در بین سریال های خانگی یاغی را می بینم ضمن اینکه فیلم های نوید محمدزاده را هم دوست دارم.

این کشتی گیر استان فارس و شهرستان شیراز با بیان اینکه آیا به المپیک فکر می کند یا خیر، گفت: فعلا تمرکزم روی مسابقات جهانی و موفقیت در آن است و تا المپیک 2 سال باقی مانده است.

مختاری در مورد اینکه چه غذایی دوست دارد، گفت: من هر غذایی را دوست دارم حتی نیمرو را اگر مادرم تهیه کند و معتقدم مادران ادویه ای در غذا می گذارند که در هیچ رستورانی پیدا نمی شود و آن عشق است.

قهرمان ملی کشتی فرنگی در مورد تمرینی که کمتر از همه دوست دارد، گفت: دوومیدانی را دوست ندارم چون انگیزه انجام آن را ندارید، اما تمرینات کشتی را دوست دارم که شامل دعوا و دعوا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات پدر و مادر عزیزم و علی کیتاسی مربی ام تشکر می کنم و از مردم عزیز می خواهم برای موفقیت کشتی گیران در مسابقات جهانی دعا کنند.



دیدگاهتان را بنویسید