پیشنهادی برای مربیگری تیم ملی تکواندو دارم، اما نهایی نشده است/ برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم.

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783619

در دوره قبل کمیسیون ورزشکاران یکسری مشکلات داشت اما به مشکل خوردند و مشکلات بزرگی به وجود آمد

قهرمان سابق تکواندو جهان و المپیک گفت: پیشنهادی برای مربیگری تیم ملی تکواندو دارم اما نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ یوسف کرمی قهرمان اسبق تکواندو جهان و المپیک درباره انتخاب کمیسیون ورزشکاران گفت: چهار سال پیش در این کمیسیون عضویت داشتم و امسال به دلیل آب و هوا رای دهندگان کمتر است. این کمیته باید شجاع باشد و ورزشکاران در آینده خود تاثیرگذار باشند. کارهای مهم قابل انجام است. من شخصاً با کسی صحبت نکرده ام و از ائتلاف نیستم. من موظف بودم شرکت کنم

وی افزود: کمیسیون ورزشکاران نیازمند کمک مسئولان است. برنامه هایی خواهیم داشت و در جلسات اول به این موضوع می پردازیم اما اگر بچه ها پرتعداد حضور داشته باشند اما مهمترین برنامه بحث بیمه المپیک است که آن هم مشکل بزرگی است. اگر بتوانیم حقوق ورزشکاران را بهبود ببخشیم خیلی خوب است.

تکواندوکار سابق تیم ملی درباره مشکلات دوره قبل گفت: یکسری برنامه ها ساخته شد اما در دوره گذشته خلأهایی ایجاد شد و صحبت هایی انجام نشد. کار ما باید پله پله پیش برود و با استفاده از تجربه قبلی موفق شویم. هیچ حاشیه ای وجود نداشت، اما دوست داشتم احترام حفظ شود. مشکلاتی وجود داشت، اما فوران کرد و مشکلات بزرگی به وجود آمد.

قهرمان اسبق جهان و المپیک در تکواندو با اشاره به مشکلات تکواندو گفت: نتایج تکواندو هم درست است و هر ورزشی فراز و نشیب هایی دارد. حساسیت بالاست و امیدوارم پیشرفت کنم. بحث روانی مهمترین عاملی است که کم رنگ می شود. آینده امیدوارکننده است و ما منابع انسانی قوی داریم. پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی داشتم که هنوز نهایی نشده و صحبتی هم نکرده ایم.

کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ندارم اما هادی ساعی در آنجا حضور دارد و آقای پولادگر نیز طبق معمول حضور دارند. ساعی ورزشکار کوچکی نیست و می تواند به تکواندو کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید