بیل مکانیکی نزدیک درب، عزیزی در آستانه مربیگری تیم ملی / مجری برنامه های ورزشی تلویزیون در ستاد تیم ملی؟!


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840311

هداد عزیزی که اخیرا به صورت فعال برنامه های ورزشی ارائه می کند در راه مربیگری تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی سرپرست و مدیر تیم ملی فوتبال اخیرا اعلام کرده است که کریم باقری به دلیل محدودیت های حرفه ای باید در آستانه جام جهانی 2022 قطر بین سرمربی تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس یکی را انتخاب کند.

با اینکه چند روزی است بیش از یک میلیارد تومان در فیش های باقری برای حضور در اردوها و سفرهای ملی گزارش شده است، اما این مربی برای انجام بازی دوستانه مقابل فوتبال ملی به کانادا سفر کرده است. تیم این کشور، کاروان ایران را همراهی نخواهد کرد.

از این رو گمانه زنی ها مبنی بر قطع همکاری فدراسیون فوتبال و کریم باقری ادامه داشت تا امروز که سخنگوی فدراسیون فوتبال رسما از مذاکرات فدراسیون و ستاد ملی با هداد عزیزی سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده و ملی پوشان سابق خبر داد.

از این رو شنیده ها حاکی از آن بود که فدراسیون فوتبال اطلاعات و مدارک خداداد عزیزی را در مسیر سفر به ترکیه و سپس کانادا قرار داده است تا او را یکی از ده ها اعزامی به ینگه دنیا بدانیم. سفری که البته مسافرانش 55 تا 80 نفر تخمین زده می شوند و هنوز اطلاعات قطعی از آن در دست نیست.

شنیده ها حاکی از آن است که درخواست عزیزی برای حضور در تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ صورت گرفته که دلیل آن هنوز مشخص نیست. پیش از این اعلام شده بود که یک مربی کروات قبل و بعد از جام جهانی به تیم اضافه می شود اما هنوز نامی از این مرد مشخص نشده است.

مشخص نیست چرا اسکوچیچ بر استفاده از عزیزی در کادر فنی تیم ملی تاکید کرده است. از شخصی که سالها تجربه فنی به عنوان مربی دارد و اخیراً به عنوان مجری تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی شناخته شده است، استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید