هنوز تصمیمی برای انتخابات فدراسیون تکواندو گرفته نشده است/ از حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی 2022 اطلاعی ندارم.

ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799412

تصمیمات وزنه برداری در آینده اتخاذ خواهد شد

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش گفت: از حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی 2022 اطلاعی ندارم و قطعاً خدای ناکرده این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: انتخابات خوب و بدون مشکل برگزار شد. این رشته یکی از رشته های اصلی و همچنین تاثیرگذار در سایر رشته های ورزشی است و در مسابقات قهرمانی نیز جزو رشته های قبل از مدال محسوب می شود. امیدوارم با توجه به سابقه و سابقه رضوانی در این حوزه بتواند تصمیمات درست، منطقی و خوبی را برای دوره آینده بگیرد. تا شاهد رشد و توسعه این ورزش در کشور باشیم.

وی ادامه داد: روند انتخابات مشخص بود. یکی از کاندیداها انصراف داد و دیگری در جلسه حاضر نشد. در واقع انتخابات با حضور یک نامزد برگزار شد و اعضای مجمع در رای موافق یا مخالف آزاد بودند. مشکلی پیش نیامد و با اکثریت قاطع آرا محسن رضوانی موفق شد اعتماد اعضای مجمع را جلب کند.

پولادگر درباره انتخاب مجدد فدراسیون تکواندو گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه با تاکید بر شرایط سرخابی های فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این سوال را ببخشید چون اطلاعات جامعی درباره آنچه می خواهم به مردم بگویم ندارم.

وی با اشاره به به تعویق افتادن انتخابات برخی فدراسیون ها به دلیل عدم صلاحیت، گفت: اینگونه نیست و تاریخ این چند فدراسیون البته به استثنای فدراسیون تیراندازی اعلام شده است.

پولادگر درباره اشتباه مهندسی انتخابات گفت: طرح این موضوعات خوب نیست. دلیل خاصی که الان می خواهم اعلام کنم را نمی دانم اما شرایطی برای برگزاری جلسه وجود نداشت و تاریخ جدیدی اعلام شد. اگر انتخابات در پروسه ای ناشناخته و دور برگزار می شد، وضعیت فرق می کرد، اما اکنون تاریخ تغییر کرده است. به همین دلیل خدای ناکرده در برگزاری انتخابات شکی نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی 2022 گفت: من چیزی نمی دانم. البته اگر خدا بدهد چنین اتفاقی نمی افتد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از چنین اتفاقی جلوگیری کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت فدراسیون وزنه برداری گفت: خدای نکرده در آینده تصمیم گیری خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید