پرونده باز است، عجیب نیست/ تصمیمی برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896357

در دستور کار، انتخابات مجدد در رشته های سوارکاری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری است

معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پرونده کشف شده مورد عجیبی نیست. هرکسی می تواند علیه شخص دیگری اقامه دعوی کند و علیه افراد مختلف دعوی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات جام قایقرانی آسیا در تهران گفت: قایقرانی یکی از رشته های پرافتخار ما است که الحمدلله مسیر خوبی را برای موفقیت طی می کند. . می توانم بگویم این رشته در سال 1401 اولین مدال های قهرمانی را شعله ور کرد و این موفقیت ها در عرصه های جهانی و آسیایی ادامه دارد. میزبانی از این رویدادها خوب است، هرچند استقبال خوبی از آن صورت نگرفت، اما میزبانی ایران مناسب است و باعث ارتقای کشورمان در منطقه و جهان می شود و امیدوارم با حضور بیشتر کشورهای جهان میزبانی بهتری از رویدادها انجام شود. رویدادهای آینده داشتن

وی درباره برنامه های وزارت ورزش برای کمک به فدراسیون ها در دریافت میزبانی های مختلف گفت: جذب میزبانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد و تاکید می شود همه فدراسیون ها میزبان رویدادهای مهم منطقه، قاره و حتی جهان باشند. . وزارت ورزش به خرید خانوارها کمک می کند. علاوه بر این، کسب کرسی های معتبر آسیایی و جهانی نیز در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و ما نهایت همکاری و مساعدت را برای گرفتن کرسی ها انجام می دهیم.

پولاداگر تاکید کرد: همه می دانیم که اینفلوئنسرها می توانند در گرفتن هاست کمک زیادی به ما کنند. وقتی یک نفر در آسیا و جهان جایگاهی داشته باشد می تواند در گرفتن میزبان بسیار موثر باشد. برای حضور در عرصه بین المللی معتقدم در عرصه ورزش قهرمانی بحث میزبانی موضوعی است که در سال های اخیر مغفول مانده و حلقه مفقوده ورزش قهرمانی ماست. همچنین می توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و این باعث ارتقای کلاس فنی رشته های ما و از همه مهمتر شهرت جهانی ما خواهد شد. امیدوارم همه فدراسیون ها و رشته ها این موضوع را در دستور کار قرار دهند و در حد توان کمک کنیم. در این زمینه رایزنی هایی با وزارت امور خارجه انجام شد تا بتوانیم کمک حداکثری به فدراسیون ها برای خانوار داشته باشیم.

وی درباره بازنشستگی سلیمانی و شرایط حضورش در فدراسیون اسکواش تصریح کرد: چند روز دیگر دوره او به پایان می رسد. ایشان نسبت به احتساب مدت خدمت ایراد دارند که در حال بررسی هستیم و اگر مشکلی نبود حتما می تواند حضور یابد.

پولادگوئر در مورد ژیمناستیک و تعلیق ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سوار روال خودش را انجام می دهد و امیدواریم در تاریخ مشخص شده انتخابات برگزار شود. در رشته ژیمناستیک شرایط خاصی وجود داشت که تا به حال دو جلسه داشته ایم و امیدوارم در این هفته بتوانیم مشکلات و برخی از نابسامانی هایی را که پیش می آید حل کنیم و انتخابات را برگزار کنیم. آنچه مسلم است و فدراسیون جهانی بر آن تاکید دارد برگزاری انتخابات بر اساس قانون اساسی است. این موضوع در دستور کار قرار دارد و قطعا بر اساس این دو اصل برای برگزاری انتخابات نه تنها برای این دو فدراسیون بلکه برای سایر فدراسیون ها پیش خواهیم رفت.

وی درباره انتخابات پیش رو نیز افزود: انتخابات این فدراسیون قطعا باید تجدید شود. ما برای انتخابات کمیته المپیک که برگزار شد بهانه ای داشتیم و دیگر بهانه ای نداریم و خدای ناکرده هم برگزار کنیم.
پولادگوئر در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی هایی در مورد مشکلی از سوی فدراسیون جهانی وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: اگر عده ای در داخل کشور منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح ندهند مشکلی پیش نمی آید.

وی با تاکید بر انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی و بحث پرونده های مفتوح مهدی تاج سرپرست فدراسیون و ورود نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: تاج مصاحبه کرد و به همه این سوالات پاسخ داد. پرونده باز پرونده عجیبی نیست. هرکسی می تواند علیه شخص دیگری اقامه دعوی کند و علیه افراد مختلف دعوی کند. احتمالا رای نهایی است که تصمیم می گیرد. انتخابات در فدراسیون فوتبال طبق روال قانونی انجام شد و الان هم هر قانونی که باشد باید طبق قانون عمل کنیم. انتخاب سرمربی یکی از مواردی است که در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته و هیات مدیره این تصمیم را گرفته و قطعا در تمامی امور پاسخگو خواهد بود.

پولادگر درباره احتمال حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و اینکه آیا تصمیمی برای حضور در این کمیته وجود دارد؟ گفت: نه، چنین تصمیمی ندارم. من یکی از اعضای هیئت مدیره کمیته پارالمپیک هستم و اخیراً جلسه سالانه آن برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید