تصمیمی برای ریاست کمیته ملی المپیک ندارم/ ممکن است خانه ام در ارومیه را از دست بدهم

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801912

رئیس فدراسیون والیبال گفت: از وزیر ورزش خواستم تا فرصت اعزام تیم های والیبال، هندبال و بسکتبال بانوان به بازی های آسیایی را فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی بابت بدهی شهرداری ارومیه و تعیین تکلیف میزبانی این شهر در مسابقات باشگاه های مردان آسیا گفت: باشگاه شهرداری ارومیه مبلغی از چند بازیکن و یکی از مربیان آنها بدهکار است که نامه ای به خود نوشتیم. دوستان گفتند از آنجایی که باشگاه برای میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا درخواست داده است، برای باز شدن پنجره خود باید بدهی تعیین کند.

وی افزود: در حال حاضر وی از داشتن خانوار محروم است و گفتیم باید تا پایان دی ماه تعیین تکلیف کنند، زیرا دو ماه و نیم قبل از هر رویداد باید تکلیف میزبان، هتل، سالن و موارد دیگر مشخص شود. و خود را به تیم های شرکت کننده و به کنفدراسیون والیبال معرفی کند و میزبان را جابجا کند زیرا نمی توانیم این میزبان را به ایران ببازیم، بنابراین انتظار داریم فرماندار و شورای شهر ارومیه سریعتر بدهی را تعیین کنند. مانند ارومیه میزبان این رویداد باشد، اما اگر این اتفاق نیفتد، چاره ای جز حرکت نداریم.

این داور در خصوص احتمال اعزام تیم ملی بانوان به بازی های آسیایی گفت: یکی از اولویت های ما حضور در تیم ملی بانوان بازی های آسیایی است. ستاد بازی ها باید در این باره تصمیم بگیرد اما از وزیر و کمیته ملی المپیک درخواست کردیم. با وجود اینکه رئیس فدراسیون والیبال هستم، درخواست کردم رشته های تیمی مانند والیبال، هندبال و بسکتبال بانوان اعزام شود و می خواهم این اتفاق برای بانوان خوب باشد.

وی در پاسخ به هرگونه برنامه ریزی برای ریاست کمیته ملی المپیک و یا هیات اجرایی گفت: نه، الان به فکر والیبال هستم.

داور در پاسخ به سوال دیگری که شنیده شد دلیل سفر ویتال هاین به ایران امضای قرارداد مربیگری تیم ملی بوده است، گفت: خیر. فقط برای کارهای آموزشی میاد.

وی درباره اختلافات کمیته ملی و فدراسیون کشتی گفت: موفقیت ما تحت الشعاع همدلی است و اگر این همدلی در ورزش از بین برود، ورزش متضرر می شود.

همچنین داور اعزامی تیم ملی والیبال به بازی های آسیایی را تایید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید