دیدار وزیر ورزش با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی + عکس

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806034

وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی شب گذشته با رژه کاروان ایران و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل با حضور کم مخاطبان برگزار شد. در مراسم افتتاحیه نیز وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

علی رگاتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش با اشاره به افتتاحیه المپیک زمستانی گفت: شب گذشته به وقت محلی سجادی، رضا صالحی امیری، بنده و فتاحیان در این مراسم شرکت کردند. . مراسم افتتاحیه بر روی آنتن 9 و طبق پروتکل های بهداشتی با جمعیت کم، زمان کوتاه و در عین حال باشکوه برگزار شد و کاروان ایرانی که ظاهر خوبی داشت رژه رفت.

وی به جلسات امروز مسئولان ورزش ایران اشاره کرد و گفت: ابتدا صبح امروز با رئیس کمیته ملی المپیک کره جنوبی دیدار کردیم. در این دیدار دو طرف بر تداوم ارتباطات، تعامل و همکاری های دو کشور به ویژه تبادل مربی، اردوهای مشترک و برنامه های آموزشی و بازدید متقابل از اماکن تاکید کردند. همچنین مقرر شد با توجه به انتخاب کره جنوبی به عنوان آکادمی آموزش آسیایی، ایران و کره جنوبی در برنامه آموزشی همکاری گسترده ای داشته باشند. از دیگر توافقات انجام شده در این دیدار می توان به همکاری کره جنوبی با ایران در زمینه تجهیزات استاندارد اشاره کرد.

راگاتی همچنین از دیدار مسئولان ورزش ایران با مسئولان کمیته بین المللی المپیک خبر داد و گفت: این نشست به دعوت کمیته بین المللی المپیک با مدیر روابط بین الملل، معاون اجرایی و مدیر همبستگی این کمیسیون برگزار شد. که پیشینه دیدار بعدی دکتر سجادی با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز بود، کارکنان این کمیسیون در خصوص برخی از مشکلات و ابهامات خود سوالاتی را مطرح کردند که پاسخ های مناسبی دریافت و مورد استقبال قرار گرفت. آن پاسخ ها

وی ادامه داد: در این جلسه مدیران کمیته بین المللی المپیک از رویکرد جدید ورزش ایران در برگزاری انتخابات و به رسمیت شناخته شدن جلسات ابراز خرسندی کردند. آنها همچنین ابراز امیدواری کردند که این روند که در دوره جدید مدیریت ورزش ایران آغاز شده و ملاک آن قانون اساسی جدید است، بسیار موثر باشد. آنها همچنین از استقلال کافی فدراسیون ها ابراز خرسندی کردند و ابراز امیدواری کردند که روابط خوب ورزش ایران و جهان در این مسیر بیش از پیش تقویت شود.

01f71f25 e4f6 4718 a2f4 7d64e904184f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید