میراسماعیلی با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عراق دیدار کرد


ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812571

رئیس فدراسیون جودو با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک عراق دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به همراه صدیحه کبی زاده دبیرکل فدراسیون جودو و سیدمیرصادق الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق به همراه عدنان دارجلال ، وزیر ورزش و جوانان و رعد حمودی، رئیس کمیته ملی المپیک عراق. آنها در بغداد ملاقات و گفتگو کردند.

وی در گفتگو با میراسماعیلی وزیر ورزش و جوانان عراق گفت: به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ایران تبریک می گویم. من نیز خوشحالم که امروز با شما ملاقات کردم، زیرا یک ورزشکار و قهرمان محبوب در راس ورزش عراق قرار دارد. این باعث خوشحالی من می شود. وزیر ورزش و جوانان کشورمان در ایران یکی از قهرمانان و افتخارآفرینان دو و میدانی است که تحصیلات آکادمیک دارد.

وی افزود: ما دو کشور مسلمان و همسایه هستیم که باید برای ارتقای ورزش در هر دو کشور تلاش کنیم. همانطور که می دانید تیم ملی جودو ایران در اردوی تمرینی مشترک با تیم های ملی عراق و تونس حضور دارد. سمیر الموسوی یکی از دوستان صمیمی من است. من به عنوان رئیس فدراسیون جودوی ایران و دوست سمیر، هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت جودوی عراق انجام خواهم داد.

عدنان درجل، وزیر ورزش و جوانان عراق ضمن خوش آمدگویی به ارس میراسماعیلی و هیئت همراه، گفت: امیدوارم با حضور تیم ملی جودو ایران و فدراسیون جودو عراق شاهد رشد جودوی عراق باشیم.

وی به سیاست وزارت ورزش و جوانان عراق برای بهره گیری از مربیان خارجی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: با توجه به سطح ورزش ایران قطعا مربیان ایرانی سهم زیادی در این بخش خواهند داشت.

میراسماعیلی در این دیدار رسمی با رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک عراق دیدار کرد.

میراسماعیلی در این نشست گفت: طی یک ماه گذشته طی سفر مسئولان کمیته ملی المپیک عراق به ایران به همراه برخی از روسای فدراسیون های ورزشی مختلف، تفاهم نامه ای را با سمیر الموسوی، رئیس فدراسیون جودوی عراق امضا کردیم. “.

رعد حمودی، رئیس کمیته ملی المپیک عراق در دیدار با آرش میراسماعیلی گفت: ایران دوست و برادر ماست. وزیر ورزش و جوانان ایران و رئیس کمیته ملی المپیک ایران دوستان عزیز ما هستند. ایران کشوری قدرتمند در ورزش است، کشوری که می تواند به توسعه ورزش در عراق کمک کند. این را در سفر به ایران و با رئیس کمیته ملی المپیک ایران به خوبی درک کردیم. امیدوارم با همکاری دو کشور برادر هم شاهد پیشرفت جودوی عراق باشیم. از آرش میراسماعیلی برای اعزام تیم ملی جودوی ایران به اردوی مشترک و کمک به پیشرفت جودوی عراق تشکر می کنم و منتظر ادامه این همکاری هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید