سفر تقوی به بغداد برای دیدار با وزیر ورزش عراق و رئیس فدراسیون عراق/افزایش همکاری والیبال ایران و عراق


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842785

دبیرکل والیبال ایران مهمان ویژه اختتامیه لیگ والیبال عراق است.

دبیرکل فدراسیون والیبال در سفر خود به عراق با رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و درباره تقویت همکاری ها گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان به دعوت فدراسیون والیبال عراق به بغداد سفر کرد.


حضور در دیدار پایانی و اختتامیه لیگ والیبال عراق که روز گذشته در بغداد برگزار شد از برنامه های کاری میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال ایران بود.

رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش، وزیر نیرو، رئیس فدراسیون والیبال و نمایندگان پارلمان عراق در میان مهمانان حضور داشتند که با شکست رقیب خود، قهرمان لیگ برتر والیبال عراق شدند.


دبیرکل فدراسیون والیبال ایران در حاشیه این نشست با رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و پیام دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان مبنی بر آمادگی والیبال ایران برای حمایت و پشتیبانی را اعلام کرد. همکاری با فدراسیون عراق.


رئیس فدراسیون والیبال عراق با اشاره به تجربه والیبال ایران در عرصه خانگی و حضور در میادین مهم جهانی از کمک ایران به رشد و توسعه این ورزش عراقی استقبال کرد.


دبیرکل فدراسیون والیبال ایران همچنین در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال عراق دیدار کوتاهی با رئیس کمیته المپیک و وزیر ورزش عراق داشت و از تقویت همکاری های والیبال بین دو کشور صحبت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید