دیدار رئیس فدراسیون والیبال با سفیر کرواسی در تهران/ تاکید بر تقویت همکاری های والیبال ایران و کرواسی


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914775

رئیس فدراسیون والیبال ایران و سفیر کرواسی در تهران بر تقویت همکاری های والیبال دو کشور تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا داورزنی امروز (چهارشنبه 18 آذرماه) به دعوت سفیر کرواسی از سفارت کرواسی در تهران بازدید کرد و دو طرف بر تقویت همکاری های والیبال تاکید کردند.

در این نشست دکتر دراگو استامبوک سفیر کرواسی در تهران ضمن تقدیر از پیشرفت والیبال ایران در سال های اخیر خواستار افزایش همکاری ها در زمینه رشد و توسعه والیبال شد.

وی که نویسنده 25 عنوان کتاب در زمینه ادبیات کرواسی و بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران است در این نشست به بیان فرهنگ غنی کشورمان پرداخت و گفت: ادبیات و فرهنگ کشور ایران دارای ویژگی های بسیار است. موقعیت بالا.

رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز به تشریح پیشرفت این رشته ورزشی در کشورمان در سال های اخیر پرداخت و از افزایش همکاری های والیبال استقبال کرد و مقرر شد دو فدراسیون والیبال ایران و کرواسی در آینده به صورت رسمی همکاری های والیبال خود را افزایش دهند. امضای یادداشت تفاهم

برگزاری اردوهای تمرینی مشترک، استفاده از توان نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسایی فرصت ها و توانمندی های موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و تبادل مربی از محورهای این تفاهم نامه در دو کشور خواهد بود. گروه های زنان

در پایان این دیدار که با حضور میلاد تاخی دبیر کل فدراسیون والیبال برگزار شد، هدایایی به رسم یادبود به طرفین اهدا شد.

دکتر دراگو استامبوک سفیر کرواسی در تهران تحقیقات زیادی در مورد فرهنگ ایرانی انجام داده و سفرهای زیادی به شهرهای همدان، کرمانشاه و … داشته است. در این منطقه.

این دیپلمات باتجربه به عنوان سفیر کرواسی در انگلستان، هند، سریلانکا، مصر، برزیل، ژاپن، کره جنوبی و برخی کشورهای عربی فعالیت داشته است.

استامبوک همچنین یکی از اعضای انجمن نویسندگان کرواسی و انجمن های نویسندگان برخی از کشورهای جهان است و تاکنون بیش از هفتاد عنوان کتاب در زمینه ادبیات و سایر موضوعات مرتبط از او در سراسر جهان ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید